شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه نهایی شد

شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه نهایی شد  در دومین جلسه از سلسله نشست‌های کارشناسی کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی، پس از بحث و بررسی‌های فنی‌ و کارشناسی، شاخص‌های ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی نهایی شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این نشست که به ریاست معاون توسعه […]

شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه نهایی شد

 در دومین جلسه از سلسله نشست‌های کارشناسی کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی، پس از بحث و بررسی‌های فنی‌ و کارشناسی، شاخص‌های ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی نهایی شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این نشست که به ریاست معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و نیز بخش خصوصی برگزار شد، آخرین تغییرات براساس درخواست تشکل‌های بخش خصوصی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و اصلاحات لازم در ارزش‌گذاری و تعیین شاخص‌های پیشنهادی اعمال شد.

گفتنی است، سازمان توسعه تجارت ایران در راستای افزایش مشارکت بخش خصوصی در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی، هر ساله نسبت به استعلام از اتاق بازرگانی، تشکل‌ها و اتحادیه‌های ذی‌ربط اقدام و نتیجه مکاتبات را در جلسات کارگروه تخصصی انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی متشکل از دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و نیز نماینده اتاق بازرگانی ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهد.

 

۲۹ مهر ماه، به عنوان روز ملی صادرات نام‌گذاری شده که بنا بر تکلیف قانونی محوله به سازمان توسعه تجارت ایران، هر سال با حضور مقامات اجرایی ارشد کشور از بر‌ترین فعالان حوزه صادرات کشور در گروه‌های کالایی مختلف تقدیر به عمل می‌آید.