ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی دیروز با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک به تماسهای تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ و دستور داد به پرسشها و مطالبات آنها رسیدگی شود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از […]
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز
مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی دیروز با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک به تماسهای تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ و دستور داد به پرسشها و مطالبات آنها رسیدگی شود.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک کشاورزی، طی این ارتباط تلفنی که بهطور مستقیم میان مردم و مدیرعامل این بانک برقرار شد، دهها نفر خواستهها، مشکلات و سؤالات خود را مطرح کردند.
این گزارش میافزاید بانک کشاورزی با هدف تعامل با مشتریان و کارکنان بانک، از سالها پیش چنین برنامهای را دنبال میکند و مدیران سطوح مختلف بانک در مقاطع زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، پاسخگوی مردم خواهند بود.
شایان ذکر است شهیدزاده همچنین از بدو شروع فعالیت مدیریتی خود در بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۳، با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسات متعدد و منظمی برگزار کرده است تا در جریان مطالبات و خواستههای مردم شریف ایران قرار گیرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.