رشد ۲۶ امتیازی سایپا یدک در خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکتهای دیگر ارایهدهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت. به گزارش سایپا نیوز، براساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایتمندی مشتریان […]
رشد ۲۶ امتیازی سایپا یدک در خدمات پس از فروش
شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکتهای دیگر ارایهدهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت.
به گزارش سایپا نیوز، براساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در ۳ ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۶ امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکتهای داخلی است.
تمرکز شرکتهای خدمات پس از فروش شرکتهای تولیدکننده داخلی و واردکننده در ارتقای رضایتمندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکتها برای رقابت در این زمینه شده است.
در بین شرکتهای واردکننده نیز شرکت معین موتور ارایهدهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکتهای خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد ۲٫۹درصد این شاخص در صنعت خودرو در سال ۹۵ بوده است.
میزان ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.