ترک‌تشریفات قرارداد ۵ جایگاه CNG با ۵۰ درصد حق‌السهم شهرداری

ترک‌تشریفات قرارداد ۵ جایگاه CNG با ۵۰ درصد حق‌السهم شهرداری لایحه تمدید قرارداد ۵ جایگاه CNG با ۵۰ درصد حق‌السهم شهرداری به صورت ترک‌تشریفات اولین لایحه‌ای بود که در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد و با ۸ رای مثبت به تصویب رسید. به گزار ش ایلنا صد و نود و سومین جلسه صحن شورا […]

ترک‌تشریفات قرارداد ۵ جایگاه CNG با ۵۰ درصد حق‌السهم شهرداری

لایحه تمدید قرارداد ۵ جایگاه CNG با ۵۰ درصد حق‌السهم شهرداری به صورت ترک‌تشریفات اولین لایحه‌ای بود که در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد و با ۸ رای مثبت به تصویب رسید.

به گزار ش ایلنا صد و نود و سومین جلسه صحن شورا با حضور اعضای شورای شهر رشت برگزار شد، مظفرنیکومنش در نطق خود اظهار کرد: حفظ آرامش در بدنه شهرداری امری بسیار مهم است و سعی شود از جابه‌جایی مدیران در این مدت خودداری شود.

وی ادامه‌داد: شنیده‌ها حاکیست که کارخانه آسفالت شهرداری رشت به خاطر ٣٠ میلیون تومان بدهی تعطیل شده که این جای تأسف دارد.

در ادامه فرهاد شوقی عضو شورای شهر با اشاره به اقدام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خصوص لغو کمک به هیأت‌های مذهبی بیان ‌کرد: مصوبه‌ای مبنی بر لغو کمک به هیأت‌های مذهبی در شورای سازمان فرهنگی ورزشی تصویب شده است که درخواست ما تجدید نظر آن است.

همچنین در این جلسه تمدید لایحه قرارداد ٥ جایگاه سی‌ ان جی با ٥٠ درصد حق‌السهم شهرداری به صورت ترک تشریفات اولین لایحه‌ای بود که در این جلسه مطرح شد که با ٨ رای مثبت به تصویب رسید.

لایحه درخواست کمک مالی دانشگاه گیلان جهت حمایت از اولین دوره المپیاد علمی ‌و فرهنگی با ضرورت یک فوریت مطرح شده و این لایحه با اکثریت آرای اعضا به تصویب رسید.

در ادامه لایحه یک فوریتی در خصوص بهسازی و مرمت بنا‌ها و ساختمان‌های نامناسب با وضع جداره‌های تاریخی شهر رشت مطرح شد و به تصویب نرسید.

کمک مالی جهت پرداخت جریمه شهرداری مرکز در رابطه با تخلفات ساختمانی و اعتراض فرمانداری در این خصوص از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

نظر کمیسیون عمران و توسعه شهری با مفاد آن بر اساس مبنا قراردادن تعرفه نظام صنفی رایانه‌ای از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.