حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود

نماینده اتاق اصناف در کردستان‌ حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهرستان دیواندره گفت: تمرکز و حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی زودبازده چرخه تولید را فعال خواهد کرد و منجر به ایجاد اشتغال جوانان خواهد شد. هادی فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه اصناف […]

نماینده اتاق اصناف در کردستان‌

حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود

نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهرستان دیواندره گفت: تمرکز و حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی زودبازده چرخه تولید را فعال خواهد کرد و منجر به ایجاد اشتغال جوانان خواهد شد.

هادی فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه اصناف ایران در خصوص خواست‌های خود از دولت اظهار کرد: انتظار داریم که رییس‌جمهور منتخب مردم ‌با ایجاد اشتغال برای جوانان و تمرکز کردن بر فعالیت کارگاه‌های تولیدی ‌زود بازده چرخه تولید را فعال و از تولید داخلی حمایت کنند.

وی با بیان این‌که اصناف سهم به‌سزایی در اقتصاد کشور دارند، ادامه ‌داد: اصناف نقش مهمی در همه شاخص‌های اقتصادی از جمله تولید ناخالص داخلی‌، رشد اقتصادی‌، میزان نرخ تورم و… ایفا می‌کنند؛ از این‌رو دولت باید توجه بیش‌تری به اصناف داشته باشد.

فلاحی که به مناسبت فرا رسیدن روز اصناف (اول تیر) سخن می‌گفت، افزود: در آستانه روز اصناف از دولت می‌خواهیم موانع موجود بر سر راه تولید را از میان بر دارد و به بخش خصوصی اعتماد کند‌. برای واگذاری امور به بخش خصوصی واقعی اقتصاد یعنی اصناف تاکنون مطالب زیادی گفته شده اما در عمل اقدامی صورت نگرفته است.

 

وی با بیان این‌که قاچاق نیز به عنوان تهدید جدی برای تولید داخلی کشور است، افزود: قاچاق تهدیدی برای حوزه‌های کسب‌وکار است و واردات میلیارد‌‌ها دلار کالای قاچاق‌، تهدیدی برای حوزه تولید و اشتغال‌زایی است که امیدواریم با تدابیر هوشمندانه ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا این معضل نیز با اقدامات کارشناسی شده ریشه‌یابی شود.