رضا یزدانی:شاید به المپیک نرسم

  آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ‌ملی با تأیید خبر موافقت کمیسیون پزشکی با عدم حضورش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در تاریخ ۲۷ فروردین گفت: آسیب دیدگی‌ام به حدی شدید است که ممکن است به المپیک هم نرسم. به گزارش ایسنا، رضا یزدانی درباره تأیید مصدومیتش توسط کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی، اظها‌ر کرد: […]

 

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ‌ملی با تأیید خبر موافقت کمیسیون پزشکی با عدم حضورش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در تاریخ ۲۷ فروردین گفت: آسیب دیدگی‌ام به حدی شدید است که ممکن است به المپیک هم نرسم.

به گزارش ایسنا، رضا یزدانی درباره تأیید مصدومیتش توسط کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی، اظها‌ر کرد: متأسفانه در حالی که در جویبار خود را آماده حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی می‌کردم، هنگام تمرینات وقتی که پرش انجام دادم، پایم در برخورد با زمین در کنار تشک شدیداً پیچید و باعث شد آشیل پای سمت راستم پاره شود، به حدی که درد بسیار شدیدی داشتم و حتی توان بلند شدن از روی تشک را نداشتم.

دارنده دو مدال طلای جهان افزود: در مازندران از پایم MRI گرفتم، اما با دستور فدراسیون کشتی به تهران آمدم تا مجدداً توسط کیهانی مورد معاینه قرار گیرم. صبح دیروز (یکشنبه) نیز در جلسه کمیسیون پزشکی به همراه مدارک پزشکی‌ام حضور پیدا کردم و در پایان اعضای این کمیسیون با مشاهده این مدارک مصدومیت من را تأیید کردند و موافقت خود را با عدم حضورم در مرحله نهایی انتخابی تیم ‌ملی در تاریخ ۲۷ فروردین ماه اعلام کردند.

وی افزود: اعضای این کمیسیون تأکید کردند باید مراحل درمان خود را به دقت و زیر نظر آن‌ها پیگیری کنم تا هرچه‌ سریع‌تر به بهبود برسم. قرار شد آن‌ها طی یکی، دو روز آینده برنامه درمانی را به من اعلام کنند. باید فعلاً فیزیوتراپی کنم تا انشا‌‌ا… بتوانم بار دیگر پر قدرت به کشتی باز گردم.

یزدانی درباره برخی شایعات مبنی بر این که احتمال دارد وی به دلیل شدت آسیب‌دیدگی‌ حتی حضور در المپیک ریو را نیز از دست بدهد، خاطر‌ نشان کرد: کیهانی پس از معاینه پایم گفت پایت باید جراحی شود، اما اگر بخواهی این کار را انجام دهیم مطمئناً به ر‌قا‌بت‌های المپیک نمی‌رسی پس بهترین راه این است که با فیزیوتراپی و کارهای درمانی دیگر به بهبود دستیابی تا بتوانی با آغاز تمرینات در المپیک حاضر شوی.

آسیب‌دیدگی‌ام خیلی شدید است و حتی این احتمال هم وجود دارد که به المپیک هم نرسم. البته دکتر کیهانی تأکید کرد با انجام کارهای درمانی می‌توانم خود را به المپیک برسانم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ‌ملی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از بهبود قرار است در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی شرکت کند یا خیر، گفت: من مشکلی با مسابقه انتخابی ندارم و اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم، اما باید شرایطی فراهم شود تا قبل از ر‌قا‌بت‌های المپیک حتماً در یک تورنمنت خارجی حضور پیدا کنم. حال می‌توانند این تورنمنت را به عنوان انتخابی تیم ‌ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر این که هدفش کسب طلای المپیک ریو و جبران ناکامی دو المپیک گذشته است، گفت: امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام هر‌چه‌ سریع‌تر بهبود پیدا کند و بتوانم خود را به المپیک برسانم. از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا هر‌ چه‌ سریع‌تر با سلامتی کامل به کشتی بازگردم و بر روی مهم‌ترین هدفم که کسب مدال طلای المپیک است تمرکز کنم. از مردم به خاطر ابراز لطفشان به دنبال این اتفاق قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم با درخشش در المپیک دینی را که به این مردم دارم، ادا کنم.