معاون شهردار تهران مزایدهای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت برگزار نمیشود معاون برنامهریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: مزایدهای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت به دلیل رعایت نشدن مراحل و ضوابط قانونی برگزار نمیشود. ناصر امانی در گفتوگو با ایرنا اظهار کرد: اعلام و آگهی مزایده تبلیغات در مترو […]
معاون شهردار تهران
مزایدهای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت برگزار نمیشود
معاون برنامهریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: مزایدهای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت به دلیل رعایت نشدن مراحل و ضوابط قانونی برگزار نمیشود.
ناصر امانی در گفتوگو با ایرنا اظهار کرد: اعلام و آگهی مزایده تبلیغات در مترو بدون هماهنگی و اطلاع مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه اتفاق افتاده که به دستور مستقیم شهردار تهران متوقف شد.
وی اظهار کرد: یکی از مدیران در بخش تبلیغات مترو بدون هماهنگی با مدیرعامل این شرکت به این اعلام اقدام کرده بود که شهردار تهران پس از اطلاع از این موضوع مزایده را منتفی و دستور برخورد اداری با کسانی که بدون هماهنگی با مدیرعامل مترو مربوطه اقدام به نصب اطلاعیه برگزاری مزایده را کرده بودند را صادر کرد.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر موضوع واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای ایستگاههای مترو تهران بازتابهای گستردهای در سطح رسانهها داشت که این موضوع با توجه به اینکه دوره مدیریت فعلی شهر تهران روبه پایان است، با واکنش اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر تهران نیز مواجه شد.
مدیر متخلف عزل شد
در همین ارتباط، شرکت بهرهبرداری مترو تهران با صدور اطلاعیهای با اعلام اینکه فراخوان برگزاری مزایده برای واگذاری تبلیغات محیطی شرکت مترو پایتخت بدون هماهنگی و براساس نظر شخصی یکی از مدیران شرکت انجام شده، از ابطال این فراخوان و همچنین عزل مدیر متخلف شرکت خبر داد.
به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شرکت بهرهبرداری مترو تهران با اشاره به انتشار خبری در خصوص «مزایده عمومی فضاهای تبلیغاتی ایستگاهها و قطارهای مترو تهران»، آمده است: شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه به عنوان یکی از فراگیرترین سازمانهای خدماتی-اجتماعی همواره بر رعایت مصالح عمومی، قانونمداری و ایجاد شرایط عادلانه برای بهرهمندی یکسان شهروندان از امکانات موجود در «شهر زیرزمینی» تأکید دارد.
در اطلاعیه شرکت مترو تهران آمده است: «استفاده از فضاهای تبلیغاتی ایستگاهها و قطارهای مترو» از آن جمله موارد است که در آن علاوه بر «وجود مقررات و دستورالعملهای شفاف مبنی بر ایجاد شرایط عادلانه و مساوی برای تمام مؤسسات و اشخاص دارای صلاحیت حرفهای مورد نیاز» و «برگزاری مزایده عمومی و علنی تحت نظارت نهادهای ناظر بالادستی ذیصلاح»، «اطلاع دقیق مدیریت و هیأت مدیره از جزییات مزایده، نحوه واگذاری و مشخصات قراردادها» روال جاری بوده است.
دراین اطلاعیه افزوده شده، متأسفانه در روزهای اخیر یکی از متولیان این امر با تصمیم شخصی و بدون اطلاع مدیریت شرکت اقدام به انتشار اطلاعیه در خصوص واگذاری یکجای فضاهای تبلیغاتی کرد که حساسیتهایی را برانگیخت.
براساس اعلام شرکت بهرهبرداری مترو تهران، باوجود آنکه در اقدام مذکور روال قانونی برگزاری مزایدههای عمومی رعایت شده و حتی بازه زمانی قرارداد مورد نظر از ۶۰ ماه در سالهای قبل از ۹۲ به ۲۴ ماه کاهش یافته و به رغم آنکه این نوع قرارداد در ردیف قراردادهای بزرگ این شرکت نیست و ارقام بالایی را شامل نمیشود، معالوصف هم به دلیل عدم رعایت برخی موارد و هم به دلیل آنکه این نوع اقدامات ممکن است شائبهای را در خصوص ایجاد محدودیت تصمیمگیری برای منتخبان دور جدید شورای شهر محترم تهران فراهم سازد، بنابر تصمیم مدیریت شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه، با مدیر بخش مربوط برخورد و عزل گردید و اطلاعیه مزایده کأنلمیکن اعلان شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.