اعتراض کارگران پیمانکار برنده مناقصه از طرح طبقه‌بندی مشاغل قراردادهایشان

اعتراض  کارگران پیمانکار برنده مناقصه از طرح طبقه‌بندی مشاغل قراردادهایشان مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان‌رضوی در خصوص اعتراض کارگران پیمانی این شرکت گفت: مطالبات این کارگران فراتر از مطالبه ناشی از طرح طبقه‌بندی مشاغل است و خواهان طرح طبقه‌بندی مشاغل جاری در کارمندان هستند. محمدهاشم بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات […]

اعتراض  کارگران پیمانکار برنده مناقصه از طرح طبقه‌بندی مشاغل قراردادهایشان

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان‌رضوی در خصوص اعتراض کارگران پیمانی این شرکت گفت: مطالبات این کارگران فراتر از مطالبه ناشی از طرح طبقه‌بندی مشاغل است و خواهان طرح طبقه‌بندی مشاغل جاری در کارمندان هستند.

محمدهاشم بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات تعدادی از کارگران در خصوص قراردادهای خود با این مجموعه عنوان‌کرد: برخی فعالیت‌های ما در شرکت مخابرات براساس قوانین و با انجام مناقصه در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد. پیمانکاران نیز طبق قرارداد موظف هستند کلیه حق‌و حقوق قانونی را به نیروی کار بپردازند و ما نیز بر این امر نظارت داریم.

وی ادامه داد: حتی پرداخت حق‌و حقوق کارگران از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز توسط پیمانکار پرداخته می‌شود اما مطالبات این کارگران فراتر از مطالبه ناشی از طرح طبقه‌بندی مشاغل است و خواهان طرح طبقه‌بندی مشاغل جاری در کارمندان هستند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان‌رضوی با بیان این‌که پیمانکار حق‌و حقوق کارگران را از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل پرداخت کرده، عنوان‌کرد: آنچه که مورد مطالبه‌کارگران است، این است که حق‌و حقوق خود را نه از محل طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران بلکه آنچه که کارمندان رسمی از این طرح دریافت می‌کنند را مطالبه می‌کنند.

 

بختیاری اضافه‌کرد: این کارگران تعدادی از نیروهای مشغول به‌کار در پروژه شبکه کابل هوایی شرکت مخابرات در مشهد هستند. ما برای حل این مشکل از پیمانکار خواسته‌ایم که کلیه سعی و تلاش خود را بر عدم اختلال در ارتباط‌رسانی این شبکه داشته باشد. مجدانه کار رصد می‌شود تا خللی در ارتباطات مردم پیش نیاید. آنچه که قانون کار آورده در این قرارداد‌ها لحاظ شده که اداره کار نیز در جریان این امر است.