اقدامات عجیب در آستانه انتخابات ژیمناستیک

اقدامات عجیب در آستانه انتخابات ژیمناستیک در آستانه انتخابات ژیمناستیک برخی اقدامات و حاشیه‌های عجیب از سوی بعضی از کاندیداهای ریاست فدراسیون این رشته در نوع خود جالب است. به گزارش مهر، انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک ۱۹ تیر با شرکت ۴ کاندیدا، محمدشروین‌اسبقیان، حبیب‌نوظهوری، زهرا اینچه‌درگاهی و رضامحمدکاظمی برگزار می‌شود. در آستانه انتخابات همچون سایر […]

اقدامات عجیب در آستانه انتخابات ژیمناستیک

در آستانه انتخابات ژیمناستیک برخی اقدامات و حاشیه‌های عجیب از سوی بعضی از کاندیداهای ریاست فدراسیون این رشته در نوع خود جالب است.

به گزارش مهر، انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک ۱۹ تیر با شرکت ۴ کاندیدا، محمدشروین‌اسبقیان، حبیبنوظهوری، زهرا اینچه‌درگاهی و رضامحمدکاظمی برگزار می‌شود. در آستانه انتخابات همچون سایر مجامع انتخاباتی دیگر برخی اقدامات و حواشی در نوع خود جالب است.

در کنار وعده‌های چند ده میلیونی یکی از کاندیدا‌‌ها به روسای هیأت‌ها، یکی دیگر از کاندیدا‌‌ها برای اطمینان از این‌که روسای هیأت‌ها به وی رأی می‌دهند از آنها خواسته تا از رأی خود عکس بگیرند! اقدامی که پیش‌تر در برخی مجامع انتخاباتی ورزشی نیز تکرار شده بود. این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان موظف است شرایطی ایجاد کند که همه اعضای مجمع با آرامش خاطر و بدون هیچ فشاری به کاندیدای مد نظر خود رأی دهند.

در کنار این موارد می‌توان به تخریب برخی از کاندیدا‌‌ها در آستانه انتخابات این رشته ورزشی نیز پرداخت. برای نمونه می‌توان به تلاش عده‌ای برای سیاه‌نمایی در خصوص ریاست یک بانو در فدراسیون اشاره کرد در حالی که به تازگی وزیر ورزش و جوانان به صورت مستقیم از مشارکت اثر‌گذار بانوان در مدیریت ورزش کشور یاد کرده است و برخی از فدراسیون‌‌ها در حال حاضر با بانو اداره می‌شوند و اتفاقاً موفق هم هستند.

در حالی که هنوز خبری از ائتلاف در بین کاندیدا‌‌ها دیده نمی‌شود اما تلاش خانواده ژیمناستیک بر این است تا ۳ کاندیدای ژیمناست در مقابل یک کاندیدای غیرژیمناست ائتلاف تشکیل بدهند. این در حالی است که علت عدم تشکیل ائتلاف تا به این لحظه عدم توافق برای انتخاب گزینه اصلی در این ائتلاف محسوب می‌شود. بعید نیست با این شرایط انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به دور دوم کشیده شود.

 

آنچه بدیهی است خانواده ژیمناستیک کشور از بلاتکلیفی چند ماه خود خسته شده‌اند و در انتظار انتخاب رییس فدراسیونی هستند که این ورزش پایه و مادر و پرمدال را به جایگاه اصلی خود برساند.