حضور حلقه‌های مهم برندینگ سوخت در مناقصات بنزینی

یک مدیر نفتی خبر داد حضور حلقه‌های مهم برندینگ سوخت در مناقصات بنزینی رییس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با اشاره به ورود این شرکت به برند‌سازی جایگاه‌های سوخت از احتمال تولید بنزین یورو ۵ خبر داد. به گزارش ایسنا، سیدعمادحسینی با بیان این‌که پرسی گاز ایران از شرکت‌های […]

یک مدیر نفتی خبر داد

حضور حلقه‌های مهم برندینگ سوخت در مناقصات بنزینی

رییس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با اشاره به ورود این شرکت به برند‌سازی جایگاه‌های سوخت از احتمال تولید بنزین یورو ۵ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدعمادحسینی با بیان این‌که پرسی گاز ایران از شرکت‌های زیرمجموعه تاپیکو محسوب می‌شود، اظهارکرد: پرسی‌ ایران‌گاز در برندینگ و مناقصه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شرکت کرده و برای برندینگ سرمایه‌گذاری می‌کند. در این راستا هیأت‌مدیره تاپیکو مجوز لازم را به شرکت پرسی ایران‌گاز برای برندینگ در جایگاه‌های سوخت صادر کرده است تا پرسی‌ ایران‌گاز چند جایگاه را در سطح کشور مدنظر قرار دهد. این شرکت در جایگاه‌ها تحت عنوان پرس ایران فعالیت می‌کند و در حال تجهیز چند جایگاه سوخت است.

وی افزود: هدف تاپیکو و پرسی ایران‌گاز در آینده این است که به یکی از مهم‌ترین عرضه‌کننده‌های فرآورده‌های نفتی تبدیل شوند که از جمله این فرآورده‌ها بنزین با کیفیت و قابلیت بسیار بالا و با استاندارد یورو ۴ یا یورو ۵ است.

رییس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در ادامه با اشاره به پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اظهارکرد: تاپیکو سهامدار ۴۹ درصدی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس محسوب می‌شود. همه اهداف پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس صادراتی نخواهد بود و باید اول نیازهای داخل پاسخ داده شود و بعد مقاصد صادراتی دنبال خواهد شد. زمانی که استارت ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در سال ۸۵ زده شد، هدف این بود که نیازهای داخلی برطرف شود اما در حال‌حاضر اگر به فاز نهایی برسیم، تولیدی بیش از نیازهای داخلی به دست خواهیم آورد.

 

حسینی در پایان تأکیدکرد: تولید بنزین یورو ۵ در ستاره خلیج‌فارس نیز دستور کار ما قرار دارد.