امکان دسترسی به مناقصات دولتی افغانستان فراهم شد

امکان دسترسی به مناقصات دولتی افغانستان فراهم شد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از فراهم شدن امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به مناقصات دولتی افغانستان خبر داد. به گزارش ایسنا، شاهپور قنبری گفت: فعالان اقتصادی، صنایع و مجموعه‌های تولیدی مستقر در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی، خوشه‌های کسب و کار و پیمانکاران و شرکت‌های تأمین […]

امکان دسترسی به مناقصات دولتی افغانستان فراهم شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از فراهم شدن امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به مناقصات دولتی افغانستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شاهپور قنبری گفت: فعالان اقتصادی، صنایع و مجموعه‌های تولیدی مستقر در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی، خوشه‌های کسب و کار و پیمانکاران و شرکت‌های تأمین و صادرات امکان دسترسی به اطلاعات مناقصات دولتی افغانستان را دارند.

وی تصریح ‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک صفحه رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به نشانی http: //afghanistan.tpo.ir اطلاعات مورد نیاز در خصوص مناقصات اداره‌های دولتی افغانستان را دریافت کنند.

قنبری گفت: با توجه به تنوع نیازمندی‌های اعلام شده، تمام صنایع فعال در فارس این امکان را خواهند داشت که از فرصت ایجاد شده برای تأمین کالا و تجهیزات و… استفاده کنند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: با توجه به مناسبات دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و افغانستان و ظرفیت‌های مناسبی که در حوزه‌های مختلف تأمین کالا، تجهیزات و نیروهای فنی‌ و مهندسی وجود دارد، امکان بهره‌گیری از این فرصت با هدف افزایش صادرات فراهم است.