۲۱۸۵ مناقصه – موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی – حفاظت فيزيكی اهواز و حمیدیه

آگهي تجدید اول مناقصه عمومي يك مرحله‌اي شماره ۳۲/۹۶ نوبت دوم موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد حفاظت فيزيكي اهواز و حمیدیهخود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از […]

آگهي تجدید اول مناقصه عمومي يك مرحله‌اي شماره ۳۲/۹۶

نوبت دوم

موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد حفاظت فيزيكي اهواز و حمیدیهخود را از طريق مناقصه عمومي به اشخاص حقوقی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران (اشخاص حقوقی) در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاری مناقصهاستان البرز کرج-  حصارک  سه راه پست خانه – موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی . اتاق جلسات معاونت برنامه ريزي و پشتيباني یا سالن اجتماعات مرحوم دکتر کاوه.

۲-شماره تلفن موسسه : ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶

۳-موضوع مناقصه:حفاظت فيزيكي شعبه اهواز و حمیدیه

۴-تضمين شركت در مناقصه به صورتضمانت‌نامه بانكيياچك بانكي تضمينشده به مبلغ  ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد.

۵- تاریخ  انتشار مناقصه در سامانه۱۸/۰۳/۱۳۹۶ساعت ۱۶:۰۰می‌باشد.

۶- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت:۲۰/۰۴/۹۶ روز سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰می‌باشد.

۷-  مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : روز جمعه مورخ ۳۰/۰۴/ ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۰۰می‌باشد.

۸-زمان بازگشایی پاکات :ساعت ۱۱:۰۰ روزشنبهمورخ۳۱/۰۴/۱۳۹۶

۹- متقاضيان مي‌توانند پاکات الف مناقصه (اصل ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه) پاکت ب (رزومه شرکت، اساسنامه، آگهی تغیییرات و … ) پاکت ج (قیمت پیشنهادی)را به صورت لاک و مهر شده به آدرس مذكور در ساعات اداري به جزء ايام تعطيل به دبيرخانه كميسيون معاملات موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي واقع در کرج حصارک بلوار شهيد بهشتی و يا موسسه رازي شعبه جنوب کشور(اهواز) واقع درامانيه خيابان سپاه جنب شهرداري– تلفن: ۰۶۱۳۳۳۶۱۸۹۸و۳۳۳۲۵۰۴ ۰۶۱۳ تحویل نمایند. 

تبصره: مناقصه‌گران می‌بایست علاوه بر برگزاری پاکات مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، اصل پاکات مناقصه نیز یک روز قبل از بازگشایی تحویل موسسه رازی دهند.