پای انگلیسی‌‌ها به وزارت راه باز شد

روز گذشته هیأت بلند پایه انگلیسی به سرپرستی وزیر حمل‌ونقل با حضور در ساختمان دادمان با وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند، این هیأت پس از آن به شرکت فرودگاه‌های کشور رفته و با مدیران این شرکت جلسه‌ای را برگزار کردند. به گزارش تسنیم، هیأتی انگلیسی به سرپرستی وزیر حمل و نقل این کشور با […]

روز گذشته هیأت بلند پایه انگلیسی به سرپرستی وزیر حمل‌ونقل با حضور در ساختمان دادمان با وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند، این هیأت پس از آن به شرکت فرودگاه‌های کشور رفته و با مدیران این شرکت جلسه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش تسنیم، هیأتی انگلیسی به سرپرستی وزیر حمل و نقل این کشور با عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند و در ادامه، مهمان شرکت فرودگاه‌های کشور بودند.

احمدرضا بیاتی، معاون دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به حضور یک هیأت بلندپایه انگلیسی در جلسه مشترک با مدیرعامل این شرکت، اظهار کرد: هیأت بلندپایه انگلیسی به سرپرستی وزیر حمل و نقل این کشور و همچنین مدیران ارشد ۱۳ شرکت بزرگ صنعت هوانوردی انگلیس دیروز با مدیرعامل شرکت، اعضای هیأت مدیره و چند تن از مدیران کل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دیدار کردند.

وی با بیان این‌که این دیدار به درخواست طرف انگلیسی برگزار شد افزود: هیأت انگلیسی دیروز وارد تهران شد و پس از دیدار با وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان اتاق بازرگانی ایران، شرکت فرودگا‌ه‌ها و ناوبری هوایی ایران را به عنوان سومین مقصد خودش برگزیدند.

 

به گفته بیاتی، مدیران ارشد ۱۳ شرکت و تشکیلات بزرگ صنعت هوانوردی انگلیس در این سفر معاون وزیر حمل و نقل این کشور را همراهی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیر ارشد شرکت NATS(NATIONAL AIR TRAFFIC SERVICEMANCHESTER METROPOLITAN SERVICE، ARUP و UK TRADE AND INVESMENT، ROLLS ROYES PLC و UK EXPORT FINANCE اشاره کرد.