تجدید مزایده پالایشگاه کرمانشاه

عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار شد تجدید مزایده پالایشگاه کرمانشاه عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل جدید پالایشگاه کرمانشاه تخصصی در زمینه مسایل نفتی ندارد و برخلاف شرایط قانونی بر این جایگاه تکیه داده است. احمد صفری در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، اظهار داشت: یکی […]

عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار شد

تجدید مزایده پالایشگاه کرمانشاه

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل جدید پالایشگاه کرمانشاه تخصصی در زمینه مسایل نفتی ندارد و برخلاف شرایط قانونی بر این جایگاه تکیه داده است.

احمد صفری در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جریان واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی باید مورد توجه قرار می‌گرفت، این است که مدیرعامل باید تجربه و تخصص در امور نفتی داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه در جریان واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، یک فرد بازنشسته را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد‌ه‌اند که تخصصی در امور نفتی ندارد.

وی با انتقاد روند طی شده در جریان واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، گفت: نتیجه این جابه‌جایی‌ها نه تنها به بهبود وضعیت پالایشگاه ختم نمی‌شود، بلکه شرایط بدتر می‌شود، زیرا درحال حاضر نیروهای سابق را اخراج می‌کنند و براساس روابط شروع به استخدام نیرو کرده‌اند.

 

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که انتظار داریم نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی کشور، وزارت اطلاعات و وزیراقتصاد به موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه ورود کنند، ادامه داد: مزایده غیرقانونی بوده و خواهش داریم که تجدیدنظری شود تا افرادی مدیریت پالایشگاه را به عهده گیرند که توانایی لازم را داشته باشند.