مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون بهبهان منصوب شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون بهبهان منصوب شد آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون با حضور مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری مارون برگزار شد.  در این آیین رحمان خندانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون بهبهان منصوب شد

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون با حضور مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بهره‌برداری مارون برگزار شد.

 در این آیین رحمان خندانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب و از تلاش‌های علی مکاری بهبهانی، مدیرعامل پیشین، تشکر و قدردانی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم نورالدین بازگیر، معاون توسعه و بهره‌برداری سدهای سازمان آب و برق خوزستان طی سخنانی با تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین گفت: با توجه به خشکسالی و وضعیت بحرانی سدها، بایستی فرهنگ صرفه‌جویی را در اولویت قرار دهیم که خوشبختانه شرکت بهره‌برداری مارون در این زمینه همواره پیشگام بوده و اقدامات مؤثری را در این زمینه در سطح شهرستان انجام داده است.

همچنین مصطفی معصومی، مدیر بازرسی و حسابرسی مجامع سازمان آب و برق خوزستان، ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان به‌کارکنان شرکت بهره‌برداری مارون گفت: شرکت‌های آبیاری و زهکشی می‌بایست در راستای خدمات‌دهی مناسب به مشترکان گام بردارند و همواره مسؤولیت‌پذیری و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرارداده و در این زمینه اهتمام ورزند.

علی مکاری بهبهانی ضمن تشکر از پرسنل شرکت بهره‌برداری مارون به اهم اقدامات انجام شده در زمان مسؤولیت خود در این شرکت اشاره و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت کرد.

رحمان خندانی، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری مارون نیز با بیان این‌که از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به خاطر اعتماد به اینجانب جهت سپردن مسؤولیت تشکر می‌کنم، گفت: تلاش خواهیم کرد برنامه‌های پیشین شرکت در زمینه اشاعه فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب را با جدیت بیش‌تری ادامه داده، همچنین بازسازی و ترمیم شبکه‌ها و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری در طرح‌های آتی و عملیاتی نمودن پروژه‌های مطالعه شده در منطقه از جمله انتقال آب از سد تنظیمی آریوبرزن به کانال D و تکمیل طرح‌های توسعه شبکه آبیاری در دست اقدام از جمله لاسبید و قلعه مدرسه را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و همکاری تمامی کارکنان شرکت مارون زیر سایه حضرت‌ولی‌عصر(عج) بتوانیم گامی بلند در جهت رسیدن به اهداف شرکت و خدمت به میهن اسلامی خود ‌برداریم.