کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد

    دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: آن‌چه پشتوانه نظام در عرصه بین‌الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است، اما متأسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند. به گزارش «انتخاب»، رحیم صفوی، در […]

    دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: آن‌چه پشتوانه نظام در عرصه بین‌الملل است، قدرت درونی و توان دفاعی کشور است، اما متأسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.

به گزارش «انتخاب»، رحیم صفوی، در دیدار کارکنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم کل قوا که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار گردید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را به دلیل حساسیت آن خیلی سربسته و کلی مطرح می‌کنند. و موضع‌گیری‌های ایشان تفاوت‌های بسیاری با دیگر مسؤولان دارد. و این تفاوت‌ها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسایل مختلف است.

وی افزود: موضعی که ایشان در خصوص برخی از مسایل اخیر اتخاذ نمودند، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.

وی ادامه داد: ما پاسدار‌ها با عهد و پیمانی که با خدا بسته‌ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامیمان ایستاده‌ایم و آماده‌ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداکاری کنیم اما برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند وهم با طرف دیگر.

 

وی اضافه کرد: ایران اسلامی کشوری جنگ طلب نیست و به‌دنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی که تمامیت ارضی و استقلال کشور را با چالش مواجه کند، پاسخی محکم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.