مجوز مجلس به دولت برای انتشار اوراق مشارکت تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال

    به گزارش خانه ملت نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند تا سقف ۱۰۰هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه طرح‌های میادین مشترک نفتی منتشر کند. مجوز مجلس به دولت برای انتشار اوراق مشارکت تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های میادین مشترک نفتی نمایندگان در نشست علنی صبح دیروز […]

 

 

به گزارش خانه ملت نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند تا سقف ۱۰۰هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه طرح‌های میادین مشترک نفتی منتشر کند.

مجوز مجلس به دولت برای انتشار اوراق مشارکت تا ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های میادین مشترک نفتی

نمایندگان در نشست علنی صبح دیروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۵ با تبصره ۵ این لایحه موافقت کردند.

بر این اساس نمایندگان با ۱۳۷ رأی موافق، ۱۱ رأی موافق و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در مجلس با تبصره ۵ لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور موافقت کردند.

 

گفتنی است براساس بند الف تبصره ۵؛ به شرکت‌های وابسته و تابعه وزارتخانه‌های نیرو، نفت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده می‌شود با رعایت قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت مصوب ۳۰/۶/۱۳۷۶ تا سقف ۱۰۰ هزار میلیارد ‌‌ریال اوراق مشارکت ریالی و یا صکوک اسلامی با تضمین خود در خصوص اصل و سود، منتشر کنند.