سند عفاف و حجاب از سوی تبلیغات اسلامی تدوین شد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی سند عفاف و حجاب از سوی تبلیغات اسلامی تدوین شد رییس سازمان تبلیغات اسلامی از تدوین و تنظیم سند عفاف و حجاب توسط این سازمان خبر داد. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌سیدمهدی‌خاموشی در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که حوزه فرهنگ نیاز مبرم به‌کار فرهنگی و تبلیغی و تولید […]

رییس سازمان تبلیغات اسلامی

سند عفاف و حجاب از سوی تبلیغات اسلامی تدوین شد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از تدوین و تنظیم سند عفاف و حجاب توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌سیدمهدی‌خاموشی در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که حوزه فرهنگ نیاز مبرم به‌کار فرهنگی و تبلیغی و تولید محتوای غنی دینی دارد اظهار داشت: سند عفاف و حجاب توسط سازمان تبلیغات اسلامی تنظیم شد و سازمان تبلیغات به عنوان قائم مقام شورای عفاف و حجاب فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به این‌که در مؤسسه سوره مهر سازمان تبلیغات اسلامی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کتاب با عناوین مختلف اعتقادی چاپ می‌شود تصریح کرد: برای شناخت جامعه نیاز است که نبض جامعه را شناخت تا برابر آن شناخت نسخه‌ای پیچیده شود.

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان این‌که سفرهای استانی در جهت بررسی مسایل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای رفع و کاهش آن صورت می‌گیرد، افزود: هدف از سفر به مازندران در راستای رفع و شناخت آسیب‌های اجتماعی است و اگر در حوزه فرهنگ دینی کار فرهنگی صورت گیرد در رفع آسیب‌های اجتماعی تأثیر‌گذار خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که سواحل مازندران و مشکلات فرهنگی آن نیاز به یک مرکز رصد فرهنگی و برنامه‌ریزی منسجم و کار جهادگونه می‌طلبد گفت: باید مجاری فساد و راه‌های ابتلای آن را بست و پیشگیری کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دردهای اساسی و زمینه‌ساز فساد و آسیب‌های اجتماعی باید به درستی بررسی شود و محور جلسات ما در استان با مدیران فرهنگی استان رفع آسیب‌های اجتماعی است که اصلی‌‌ترین دغدغه امروز مقام معظم رهبری است.

 

حجت‌الاسلام خاموشی، اعتیاد، طلاق، منکرات، فساد و فحشا را از مهم‌ترین مسایل امروز آسیب‌های اجتماعی دانست.