۲۱۹۰ مناقصه – موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی – خرید خوراک دام

اصلاحیه آگهي مناقصات عمومي يك مرحله‌اي نوبت اول بدینوسیله به اطلاع عموم می‌رساند مناقصات نامبرده با موضوع ۱- خرید خوراک دام به شماره مناقصه ۴۲/۹۶ ۲- خرید علوفه دام به شماره مناقصه ۴۱/۹۶  به صورت جدول مندرج در زیر به دلیل تغییر مدت زمانی و تغییر در شرایط عمومی تمدید می‌گردد. لذا از مناقصه‌گران اعم […]

اصلاحیه آگهي مناقصات عمومي يك مرحله‌اي

نوبت اول

بدینوسیله به اطلاع عموم می‌رساند مناقصات نامبرده با موضوع ۱- خرید خوراک دام به شماره مناقصه ۴۲/۹۶ ۲- خرید علوفه دام به شماره مناقصه ۴۱/۹۶  به صورت جدول مندرج در زیر به دلیل تغییر مدت زمانی و تغییر در شرایط عمومی تمدید می‌گردد. لذا از مناقصه‌گران اعم از (اشخاص حقیقی و حقوقی) دعوت به عمل می‌آید که از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام به شرکت در مناقصات نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها(الف-ب-ج) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران (اشخاص حقیقی و حقوقی) در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

ردیف

شرح مناقصه

نوع مناقصه

تاریخ دریافت مدارک

مهلت ارائه ی پیشنهاد

زمان بازگشایی پاکات

۱

خرید خوراک دام

عمومی یک مرحله‌ای

۲۷/۰۴/۱۳۹۶

سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰

۰۸/۰۵/۱۳۹۶

یک شنبه ساعت :۱۹۰۰

۰۹/۰۵/۱۳۹۶

دوشنبه ساعت : ۱۰:۰۰

۲

خرید علوفه دام

عمومی یک مرحله‌ای

۲۷/۰۴/۱۳۹۶

سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰

۰۸/۰۵/۱۳۹۶

یک شنبه ساعت :۱۹۰۰

۰۹/۰۵/۱۳۹۶

دوشنبه ساعت : ۱۱:۰۰

 

توجه:متقاضيان مي‌بایست علاوه بر بارگذاری اسناد و پاکات الف (ضمانت‌نامه) ب (رزومه و…) ج (قیمت پیشنهادی) در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، اصل مدارک سه پاکت مذکور را به صورت دربسته و مهر شده یک روز قبل از بازگشایی پاکات مذكور در ساعات اداري به جزء ايام تعطيل به دبيرخانه كميسيون معاملات موسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي واقع در کرج حصارک بلوار شهيد بهشتی تحویل نمایند.