حدود قانونی را در اجرای مناقصات یا ترک‌تشریفات مناقصه رعایت کنید

معاون وزیر راه و شهرسازی حدود قانونی را در اجرای  مناقصات یا ترک‌تشریفات مناقصه  رعایت کنید معاون وزیر راه ‌و شهرسازی از مسؤولین، مجریان و متولیان امر خواست تا در انجام امور پیمانی خود از حدود قانونی عدول نکرده و با شفافیت و شجاعت عمل کنند و در برگزاری مناقصات یا در صورت نیاز به ترک‌تشریفات […]

معاون وزیر راه و شهرسازی

حدود قانونی را در اجرای  مناقصات یا ترک‌تشریفات مناقصه  رعایت کنید

معاون وزیر راه ‌و شهرسازی از مسؤولین، مجریان و متولیان امر خواست تا در انجام امور پیمانی خود از حدود قانونی عدول نکرده و با شفافیت و شجاعت عمل کنند و در برگزاری مناقصات یا در صورت نیاز به ترک‌تشریفات حدود قانونی را کاملاً رعایت و شفاف‌سازی لازم را انجام دهند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه ‌و شهرسازی و رییس این سازمان در مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر فنی و امور پیمان‌ها و دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: مجموعه عوامل سازمانی باید در اجرای این امور و انتخاب پیمانکاران توان‌مند، دقت و نظارت کافی را همچنان به عمل آوردند.

وی اهمیت رعایت قوانین و مقررات در اجرای وظایف و مسؤولیت‌های تعیین شد ه در این سازمان را مورد تأکید قرارداد و از مسؤولین، مجریان و متولیان امر خواست تا در انجام امور پیمانی خود از حدود قانونی عدول نکرده و با شفافیت و شجاعت عمل کنند و در برگزاری مناقصات یا در صورت نیاز به ترک‌تشریفات حدود قانونی را کاملاً رعایت و شفاف‌سازی لازم را انجام دهند.

کشاورزیان در خصوص حساسیت سازمان در انتخاب پیمانکاران نیز افزود: مدیران و کارشناسان می‌بایست همواره در ارزیابی فعالیت پیمانکاران بر سطح کیفی و نحوه انجام پروژه‌ها دقت نظر داشته باشند.

رییس سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: در امور مربوط به سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز این سازمان با نگرش حمایتی از سرمایه‌گذاران تسهیلاتی در زمینه روان‌سازی و صدور موافقت اصولی در حداقل زمان ممکن انجام شده است.

 

 کشاورزیان از برنامه جدید سازمان در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و واگذاری یکپارچه فضای تبلیغاتی شریان‌های استان‌های کشور خبر داد و افزود: با اقدامات و برنامه‌های تدوین شده و تلاش در جذب سرمایه‌گذاری در فضاهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود در سال جاری درآمد این بخش افزایش چشمگیری یابد.