تدوین RFP پروژه‌های دولت الکترونیک در حوزه اقتصاد مقاومتی

تدوین RFP پروژه‌های دولت الکترونیک در حوزه اقتصاد مقاومتی RFP پروژه‌های دولت الکترونیک در حوزه اقتصاد مقاومتی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شد. به گزارش سیتنا، این پروژه با هدف تهیه و تدوین شرح خدمات ۲۴ عدد RFP در خصوص پروژه‌های حوزه دولت الکترونیکی مرتبط با اقتصاد مقاومتی می‌باشد بدین منظور که سازوکار […]

تدوین RFP پروژه‌های دولت الکترونیک در حوزه اقتصاد مقاومتی

RFP پروژه‌های دولت الکترونیک در حوزه اقتصاد مقاومتی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شد.

به گزارش سیتنا، این پروژه با هدف تهیه و تدوین شرح خدمات ۲۴ عدد RFP در خصوص پروژه‌های حوزه دولت الکترونیکی مرتبط با اقتصاد مقاومتی می‌باشد بدین منظور که سازوکار مناسب برای تصمیم‌سازی لازم جهت تصمیم‌گیری سازمان فناوری اطلاعات در خصوص نحوه مدیریت و پایش پروژه‌ها فراهم شود.

بنا بر این گزارش، این پروژه‌ها اغلب مرتبط با حوزه دولت الکترونیکی بوده که در زیرمجموعه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و به‌منظور نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تهیه شده‌اند.

این گزارش حاکی است، با توجه به توسعه روزافزون فعالیت‌های اجتماعی-اقتصادی و تعدد و تنوع تقاضا در جوامع، دولت‌ها به سمت پیاده‌سازی نظام یکپارچه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعمیم آن به ارایه خدمات به شهروندان سوق یافته‌اند و لذا ضرورت تصویب این پروژه در پژوهشگاه دیده می‌شد.

 

گفتنی است، دولت الکترونیک از ابزارهای مهم ارتقای بهره‌وری و توسعه دولت الکترونیک از اجزا جدا نشدنی اقتصاد مقاومتی است که برای ایجاد بستر اشتغالزایی بهترین زمینه را برای رشد داراست. شتاب بخشی توسعه حوزه ارتباطات به عنوان حوزه توانمندساز دیگر حوزه‌ها رشد بخش‌هایی از قبیل کشاورزی، راه و شهرسازی و امنیت را رقم خواهد زد لذا لازم است برنامه‌های توسعه‌ای نیز در این راستا شود.