شرکت‌های دولتی با حمایت برخی وزرا از لیست خصوصی‌سازی خارج می‌شوند

  حمیدرضا فولادگر گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ مسؤولانی همچون وزیران و مدیران دولتی هر سال شاهد سیل خروج شرکت‌های دولتی از لیست خصوصی‌سازی هستیم. به گزارش پانا، رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس انتظار مجلس از دولت را در سال‌های رکود بی‌سابقه فعلی این‌گونه بیان‌ کرد: که دولت باید برای برون رفت از رکود اقدام به […]

 

حمیدرضا فولادگر گفت: با حمایت‌های بی‌دریغ مسؤولانی همچون وزیران و مدیران دولتی هر سال شاهد سیل خروج شرکت‌های دولتی از لیست خصوصی‌سازی هستیم.

به گزارش پانا، رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس انتظار مجلس از دولت را در سال‌های رکود بی‌سابقه فعلی این‌گونه بیان‌ کرد: که دولت باید برای برون رفت از رکود اقدام به رفع موانع پیش روی مردم برای ورود به محیط کسب ‌و کار و عرصه تولید کند.

وی افزود: دولت باید حمایت‌های بانکی که حاصل کار دولت و برخی از مجلسیان است را کم‌رنگ‌تر کند تا خصوصی‌سازی توانمندتر و پررنگ شود.

فولادگر ادامه‌ داد: با حمایت‌های بی‌دریغ مسؤولانی همچون وزیران و مدیران دولتی هر سال شاهد سیل خروج شرکت‌های دولتی از لیست خصوصی‌سازی هستیم.

وی با بیان این‌که رویکرد دولت برای خصوصی‌سازی نوعی اصلاح روش است به رد‌دیون اشاره کرد و افزود: برای یافتن دلیل کاهش سرعت این اصلاح روش نیازمند بررسی‌های بیش‌تری هستیم.

 

رییس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس افزود: برای توانمندسازی باید اقدام هم زمانی به منظور زمینه‌سازی حضور خصوصی‌‌‌ها ایجاد و تقویت شود که متأسفانه این امر صورت نمی‌پذیرد.