ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولید ۳هزار دستگاهی هپکو

ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولید ۳هزار دستگاهی هپکو نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولیدات ۳هزار دستگاهی هپکو توسط ۳ وزیر خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که درخواست ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولید […]

ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولید ۳هزار دستگاهی هپکو

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولیدات ۳هزار دستگاهی هپکو توسط ۳ وزیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که درخواست ترک‌تشریفات مناقصه قرارداد تولید ۳ هزار دستگاه ماشین‌آلات راهسازی کشور در کارخانه هپکو توسط ۳ وزیر راه ‌و شهرسازی و صنعت، معدن ‌و تجارت و کشور داده شده است، گفت: این سفارش در صورت تأیید نهایی تقریباً تولید ۴ سال شرکت هپکو را تأمین می‌کند.

مقدسی در خصوص پیگیری وضعیت کارگران شرکت هپکو، افزود: در گفت‌وگویی که با معاون وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات کارگران شرکت هپکو داشتم، تمایل بر این بود که خریدار جدید شرکت هپکو در راه‌اندازی شرکت موفق باشد.

وی با بیان این‌که هدف از حمایت هپکو بازگشت به رونق گذشته است، اضافه ‌کرد: این انتظار از سهامدار جدید شرکت هپکو وجود دارد که در کنار انتظارات خود از دولت، به تعهدات خود به‌کارگران این شرکت هم عمل کند تا شادابی را به تولید کارخانه برگرداند.

 

نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان ادامه‌ داد: ما مدافع تولید هستیم و با تولید است که هم مدیران و هم کارگران راضی می‌شوند و امیدواریم سهامدار جدید تا اول مرداد‌ماه سال جاری فضایی را به‌وجود بیاورد که اعتماد گذشته برگردد.