اولویت در مناقصات با پیمانکاران و شرکت‌های بومی باشد

فرماندار ویژه طبس اولویت در مناقصات با پیمانکاران و شرکت‌های بومی  باشد فرماندار ویژه طبس با بیان این‌که برخی از پیمانکارانی که در مناقصات شرکت می‌کنند صلاحیت لازم را ندارند، گفت: اولویت در استفاده از پیمانکاران بومی است و این موضوع باید مورد تشویق قرارگیرد. به گزارش مهر، مهدی طلایی‌مقدم اظهار کرد: اگر طبس فرمانداری ویژه است […]

فرماندار ویژه طبس

اولویت در مناقصات با پیمانکاران و شرکت‌های بومی  باشد

فرماندار ویژه طبس با بیان این‌که برخی از پیمانکارانی که در مناقصات شرکت می‌کنند صلاحیت لازم را ندارند، گفت: اولویت در استفاده از پیمانکاران بومی است و این موضوع باید مورد تشویق قرارگیرد.

به گزارش مهر، مهدی طلایی‌مقدم اظهار کرد: اگر طبس فرمانداری ویژه است در بحث اعتبارات نیز باید ویژه دیده شود که این دیدگاه در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

وی افزود‌: در بحث معادن سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام می‌شود و این طرح‌ها نیاز به نهاد‌‌ها و خدماتی دارند که در بحث مشاغل خرد باید دیده شود.

طلایی‌مقدم بیان‌ کرد: در رسانه‌های مختلف می‌بینیم فرزندان مسؤولان کشوری و لشگری در داخل و خارج کارهای خدماتی انجام می‌دهند و این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نگاه مناسب‌تری به این موضوع داشته باشند.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی افزود: نگاهی که پایتخت‌نشینان به طبس دارند ویژه است و این مهم می‌طلبد تا مسؤولان در جلسات اشتغال و سرمایه‌گذاری پویاتر باشند.

وی گفت: در بحث گردشگری و صنایع‌دستی، طبس ید طولایی دارد و کیفیت خوب صنایع‌دستی اینجا با خیلی از مناطق مختلف کشور حتی قابل قیاس نیست.

فرماندار ویژه طبس با اشاره به این نکته که بسیاری از شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های غیربومی هستند و این مسأله در برخی موارد مشکل‌ساز شده است، گفت: این شرکت‌ها باید در خود طبس به ثبت برسد و خوشبختانه در قانون برنامه ششم مصوب شده است که اولویت در استفاده از پیمانکاران بومی است لذا باید این موضوع مورد تشویق قرارگیرد.

 

معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید‌ کرد: در بحث صلاحیت شرکت‌ها باید جدیت بیش‌تری صورت گیرد که متأسفانه شرکت‌هایی در مناقصات شرکت می‌کنند که اصلا صلاحیت ندارند که ضرر آن متوجه کارگران می‌شود.