ثبت‌نام موتورسیکلت‌‌ها برای طرح ترافیک غیرقانونی است

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ثبت‌نام موتورسیکلت‌‌ها برای طرح ترافیک غیرقانونی است عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: ثبت‌نام از موتورسیکلت‌‌ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک غیرقانونی است. ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به اعلام شهرداری برای ثبت‌نام در سامانه طراحی شده برای طرح ترافیک موتورسیکلت‌‌ها گفت: در مصوبه […]

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران

ثبت‌نام موتورسیکلت‌‌ها برای طرح ترافیک غیرقانونی است

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: ثبت‌نام از موتورسیکلت‌‌ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک غیرقانونی است.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به اعلام شهرداری برای ثبت‌نام در سامانه طراحی شده برای طرح ترافیک موتورسیکلت‌‌ها گفت: در مصوبه گذشته شورا به شهرداری تکلیف شده ظرف ۳ ماه سازوکار ورود موتورسیکلت‌‌ها به محدوده طرح ترافیک با همکاری پلیس راهور تعریف و به شورا ارایه شود.

وی با بیان این‌که در بند ۶ مصوبه گذشته شورا، تأکید شده بود این سازوکار باید مورد تصویب شورای شهر قرار بگیرد ادامه داد: هنوز از سوی شهرداری این سازوکار به شورا ارایه نشده، بنابراین تا زمانی که این موضوع مصوبه شورا را نداشته باشد، قیمت‌های آن مشخص نشود و در نهایت برای تأیید نهایی به شورای عالی ترافیک نرود هرگونه اقدامی در این زمینه غیرقانونی است.

قناعتی تأکید کرد: نباید بدون فراهم کردن زیرساخت‌ها، ثبت‌نام انجام شود و پروژه‌ای که مشخص نیست که چه زمانی به سرانجام برسد را آغاز کنیم تا ۶ سال بعد مردم همچنان پیگیر این موضوع نباشند.

گفتنی است، از صبح این روز گذشته مدیران ترافیکی شهر تهران اعلام کرده بودند که موتورسیکلت‌ها، تنها اطلاعات خود را برای بررسی ورود به محدوده طرح ترافیک در سامانه ثبت کنند.

آغاز ثبت‌نام آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌های پایتخت

در همین ارتباط، مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام موتورسیکلت‌های شهر خبر داد.

مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که از امروز اول مرداد ماه سال جاری ثبت‌نام راکبین موتورسیکلت برای تردد در محدوده طرح ترافیک آغاز شده است، گفت: راکبین موتورسیکلت‌های شهر تهران از تاریخ اول تا ۱۵ مرداد سال جاری فرصت دارند که به سایت motorcycle1396.tehran.ir مراجعه کرده و با ورود اطلاعات خود ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی با بیان این‌که برخی گلایه داشتند که سایت باز نشده و بسته شده است، گفت: کاربران نباید www ابتدا را وارد کرده و باید با درج مابقی آدرس در نوار نمایش اطلاعات سایت به سامانه وارد شوند.

 

مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران افزود: پس از مهلت مقرر چنان‌چه موتورسیکلتی در این سامانه ثبت‌نام نکرده باشد از طریق سیستم‌های هوشمند مکانیزه توسط پلیس راهور اعمال قانون می‌شود.