عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران اصناف در مسیر ایجاد فروشگاههای زنجیرهای حرکت کنند عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: فروشگاههای زنجیرهای اتفاقی نو در تجارت هستند و اصناف نیز باید به این مسیر حرکت کنند و برای ایجاد فروشگاههای معتبر گام جدی بردارند. جلالالدین محمدشکریه در گفتوگو با پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران […]
عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران
اصناف در مسیر ایجاد فروشگاههای زنجیرهای حرکت کنند
عضو هیأت رییسه اتاق اصناف ایران گفت: فروشگاههای زنجیرهای اتفاقی نو در تجارت هستند و اصناف نیز باید به این مسیر حرکت کنند و برای ایجاد فروشگاههای معتبر گام جدی بردارند.
جلالالدین محمدشکریه در گفتوگو با پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: فروشگاههای زنجیرهای و مجازی پدیدهای نو در اقتصاد و تجارت هستند و ما نیز آن را میپذیریم، چرا که نمیتوانیم دور خودمان را حصار بکشیم؛ لذا اصناف نیز باید به دنبال راهکارهای جدید در تجارت باشند.
وی با بیان اینکه فروشگاههای زنجیرهای زمانی میتوانند عاملی برای توسعه باشند که خروجی مناسب داشته باشند، افزود: این نوع فروشگاهها باید سعی کنند خدمات مدنظر مصرفکننده را پاسخ بدهند و در کنار قیمت پایین، کیفیت عرضه شده کالا را مدنظر قرار دهند.
شکریه اظهار کرد: اصناف باید فضایی به وجود آورند که از طریق اتحادیههای صنفی مانند خواروبارفروشان، پوشاک و فستفودها زیر نظر برند خاص فروشگاههای خودشان را تجهیز کنند و در قالب بنگاههای اقتصادی خرد فعالیت کنند ضمن اینکه باید در قالب دکوراسیون و طراحی متحدالشکل با یکدیگر همکاری کنند و قدرت رقابت خود را با چنین فروشگاههایی به ظهور برسانند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از برندهای فروشگاههای زنجیرهای عملکرد خوبی دارند، گفت: فروشگاههای زنجیرهای باید نسبت به عرضه کالاهای با کیفیت بالا و برندهای قابلاطمینان حساس باشند ضمن اینکه نباید به هر برندی مجوز فعالیت داده شود به ویژه در زمینه مواد غذایی، تا زمانی که برندهای معتبر داخلی وجود دارد، نباید برندهای خارجی توزیع شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.