تا پایان مرداد و اوایل شهریور برگزار میشود مناقصه ریلگذاری خط قطار شهری بهارستان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای زیرسازی این پروژه هزینه شده که ۵۰ درصد آن از منابع اعتبارات دولتی و۵۰ درصد دیگراز منابع داخلی شرکت عمران بوده است و برای اتمام آن به ۴۵۰ میلیارد […]
تا پایان مرداد و اوایل شهریور برگزار میشود
مناقصه ریلگذاری خط قطار شهری بهارستان
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای زیرسازی این پروژه هزینه شده که ۵۰ درصد آن از منابع اعتبارات دولتی و۵۰ درصد دیگراز منابع داخلی شرکت عمران بوده است و برای اتمام آن به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارنیاز است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا احمدی اظهار کرد عملیات مترو بهارستان-اصفهان از اسفند ماه سال ۹۰ آغاز شده و شامل حدود ۱۴٫۵ کیلومتر فاصله ایستگاه صفه تا بهارستان است.
وی این پروژه را شامل ۱۰ کیلومتر گالری و ۴٫۵ کیلومتر عبور خط مترو روی زمین اعلام کرد و گفت: ۲۰ درصد باقی مانده از این پروژه مربوط به دو نقطه بین سیتیسنتر و ایستگاه صفه و نقطه دیگر زیر خطوط اصلی راهآهن است.
احمدی تأکید کرد: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای زیرسازی این پروژه هزینه شده که ۵۰ درصد آن ازمنابع اعتبارات دولتی و۵۰ درصد دیگراز منابع داخلی شرکت عمران بوده است و برای اتمام آن به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارنیاز است.
وی یکی از معضلات فرا روی پروژه مترو بهارستان را عبور تونل مترو از زیر خط اصلی راهآهن دانست و گفت: با همکاری مجموعه راهآهن اصفهان و با ۸ ساعت مسدودی خط راهآهن و احداث پل با پهنای ۲۳ متر و دهنه ۱۱ متر و وزن ۲۶ تن، این مشکل پروژه مترو بهارستان حل شد.
احمدی اظهارکرد: این عملیات جزو مرحله اول پروژه مترو بود و مرحله دوم آن شامل مناقصه و ریلگذاری مسیر است که تا پایان مرداد و اوایل شهریور امسال آغاز میشود و مرحله سوم نیز احداث ایستگاهها و تأسیسات است و امیدواریم تا سال ۹۷ با مترو شهر بهارستان را به اصفهان وصل کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر بهارستان به تعامل بین هوانیروز، مجموعه راهآهن و فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای اجرای پروژه مترو شهر بهارستان اشاره کرد و گفت: باتوافق انجام شده دیگر مشکلی در خصوص زمین نیز وجود ندارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.