در حاشیه نمایشگاه الکامپ صورت گرفت رونمایی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بر بستر دولت همراه خدمات یکپارچه سازمان تأمین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد. به گزارش ایسنا، محمودواعظی با اشاره به راهاندازی […]
در حاشیه نمایشگاه الکامپ صورت گرفت
رونمایی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بر بستر دولت همراه
خدمات یکپارچه سازمان تأمین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی الکامپ رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، محمودواعظی با اشاره به راهاندازی سامانه پاسخگویی #١٤٢٠*٤* توسط سازمان تأمین اجتماعی گفت: این اقدام ناشی از توجه سازمان به تسهیل ارایه خدمات به مخاطبان خود بوده و بسیار قابل تحسین است اما بهتر است این سامانه به سایر وزارتخانهها نیز لینک شود تا مردم از یک کانال خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند و از این طریق شبکه دولت فعالتر شود.
وی افزود: سازمان تأمیناجتماعی یکی از سازمانهای بزرگ و پرمخاطب کشور است و توسعه خدمات غیرحضوری آن کمک شایانی به مخاطبان این سازمان است تا خدمات موردنیاز خود را آسانتر دریافت کنند و دولت آمادگی خود را از حمایت اینگونه طرحها اعلام میکند.
سازمان تأمین اجتماعی به منظور تسریع دسترسی مخاطبان خود به خدمات ارایه شده توسط این سازمان، با عاملیت چهارم مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا) اقدام به راهاندازی پلتفرم یکپارچه دولت همراه مبتنی بر موبایل بر بسترهای USSD، IVR، VMS، SMS، SN و MAPP با شماره #١٤٢٠*٤* کرده است که این دستاورد سازمان نیز در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ ارایه شد.
در این سامانه خدمات متنوعی همچون استعلامات استحقاق درمان، فیش مستمری، استعلام آخرین سابقه بیمه، میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه ارایه میشود.
در حال حاضر خدمت نوبتدهی از مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی و نمایش آخرین بیمهپردازی فرد توسط این سامانه انجام میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.