فرهاد رهبر رییس قطعی دانشگاه آزاد شد

با تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهاد رهبر رییس قطعی دانشگاه آزاد شد فرهاد رهبر با تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس قطعی دانشگاه آزاد شد. به گزارش تسنیم، جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در این جلسه محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدحسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان […]

با تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی

فرهاد رهبر رییس قطعی دانشگاه آزاد شد

فرهاد رهبر با تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس قطعی دانشگاه آزاد شد.

به گزارش تسنیم، جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سیدحسن‌قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌ها و محمدرضا‌مخبردزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشتند.

در این جلسه، صلاحیت فرهادرهبر، سرپرست جدید دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گرفت که تمامی اعضا به اتفاق آرا وی را به عنوان رییس قطعی دانشگاه آزاد انتخاب کردند. با توجه به این تأییدیه، فرهادرهبر ۴ سال رییس دانشگاه آزاد خواهد بود.

 

پیش از این، فرهاد رهبر در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد در ۲۵ تیرماه به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه انتخاب و برای ریاست این دانشگاه به کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده بود.