انتقال بیش از ۳۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در نوروز

    منطقه شمال‌شرق در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۳۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌های مختلف نفتی را به ۵ استان کشور منتقل کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، معاون عملیات این منطقه با اعلام خبر بالا گفت: از این مقدار سهم بنزین معمولی ۱۲۴میلیون […]

 

 

منطقه شمال‌شرق در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیش از ۳۸۸ میلیون لیتر فرآورده‌های مختلف نفتی را به ۵ استان کشور منتقل کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، معاون عملیات این منطقه با اعلام خبر بالا گفت: از این مقدار سهم بنزین معمولی ۱۲۴میلیون و ۳۶۰هزار لیتر، بنزین پاک ۱۴میلیون و ۸۵۶هزار لیتر، نفت سفید ۲۴میلیون و ۱۶۳هزار لیتر، بنزین هواپیما ۵۲۹هزار و ۹۷۰لیتر و نفت گاز معمولی ۱۷۵میلیون و ۸۰۰هزار لیتر و نفت گاز پاک ۴۹میلیون و ۹۶هزار لیتر می‌باشد.

حسین ابراهیمی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال که از ۲۶ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه داشت، همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی به هموطنان خود ارائه خدمت نموده و عملیات انتقال انواع فرآوره‌های نفتی را با موفقیت انجام دادند.

 

معاون عملیات منطقه شمال‌شرق ادامه داد: این اقدام شایسته تقدیر همکاران ما از طریق خطوط لوله‌ انتقال ۲۰، ۱۰، ۸ و۲۲ اینچ با بهره‌گیری از ۴ مرکز انتقال نفت، ۱۰تأسیسات نفتی و یک فشار شکن در کم‌ترین زمان و با ایمن‌‌ترین شکل انجام شده و فرآورده‌های نفتی را به انبارهای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حوزه استحفاظی عملکرد خود انتقال دادند.