دولت امسال گزارش بدهی‌های خود را ارایه نکرده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دولت امسال گزارش بدهی‌های خود را ارایه نکرده است عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت طبق قانون باید گزارش وضعیت بدهی‌های خود به بانک‌ها و بانک مرکزی را ارایه کند که امسال گزارشی نداده است. به گزارش فارس، محمدحسینی در پاسخ به این سؤال که طبق قانون […]

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

دولت امسال گزارش بدهی‌های خود را ارایه نکرده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت طبق قانون باید گزارش وضعیت بدهی‌های خود به بانک‌ها و بانک مرکزی را ارایه کند که امسال گزارشی نداده است.

به گزارش فارس، محمدحسینی در پاسخ به این سؤال که طبق قانون رفع موانع تولید، دولت باید هر ۳ ماه یک‌بار گزارشی از آخرین وضعیت بدهی‌ها به مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه ارایه کند، آیا این اقدام با توجه به گذشت ۴ ماه از سال انجام شده است، اظهارداشت: تاکنون چنین گزارشی از سوی مسؤولان دولت ارایه نشده است، البته احتمال دارد به رییس کمیسیون داده باشند و در دستور کار جلسه قرار نگرفته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد این‌که گزارش‌دهی راجع به وضعیت بدهی دولت به بانک‌ها و بانک مرکزی طبق روال قانون انجام می‌شود، بیان‌داشت: یک چیزهایی ارایه می‌شود. دولت گزارش عملکرد از پول‌های دریافتی، پرداختی، مطالبات و بدهی‌ها ارایه می‌کند.

 

وی افزود: طبق قانون ‌گزارش باید به رییس کمیسیون ارایه شود و در سال جاری گزارش یا جلسه‌ای در مورد وضعیت بدهی‌های دولت نداشتیم.