ارزش مبادلات فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

ارزش مبادلات فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت ارزش مبادلات فرابورس ایران در میانه هفته نخست مردادماه به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال رسید؛ به‌گونه‌ای که در روز جاری شاهد تغییر مالکیت افزون بر ۱۵۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس ایران […]

ارزش مبادلات فرابورس از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

ارزش مبادلات فرابورس ایران در میانه هفته نخست مردادماه به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال رسید؛ به‌گونه‌ای که در روز جاری شاهد تغییر مالکیت افزون بر ۱۵۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس ایران بودیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی فرابورس ایران، دیروز ضمن افزایش چشم‌گیر ارزش مبادلاتی فرابورس شاهد بازگشایی ۴ نماد معاملاتی «وآتوس»، «نیرو»، «خودکفا» و «شپاس» در پی برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد بودیم.

 

نمادهای «کاسپین» و «قچار» بیش‌ترین افزایش قیمت تا سقف ۴٫۷ درصدی را به همراه داشتند و نمادهای «کمرجان» و «کی‌بی‌سی» نیز بیش‌ترین کاهش قیمتی را در روز جاری تا سقف ۵ درصد متحمل شدند. از سوی دیگر نمادهای «زاگرس» و «دماوند» با کم‌تر از یک واحد اثر منفی بر شاخص کل فرابورس در افت دو واحدی آیفکس بی‌تأثیر نبودند و در نهایت این نماگر در ارتفاع ۹۲۰ واحدی قرار گرفت.