راهاندازی سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بینالملل به منظور شفافسازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت، سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بینالملل در سایت این شرکت راهاندازی شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور شفافسازی وضعیت کیفی […]
راهاندازی سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بینالملل
به منظور شفافسازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت، سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بینالملل در سایت این شرکت راهاندازی شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور شفافسازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارایه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تأخیر (jitter) ، تأخیر، درصد از دست رفتن بستهها loss) packet) این شرکت اقدام به انتشار وضعیت کیفی شبکههای مکالمات بین شهری و بینالملل بر روی سایت خود کرده است.
هموطنان میتوانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه، با انتخاب گزینههای شبکه داخلی یا شبکه بینالملل وضعیت شاخصهای کیفی این حوزه را مشاهده کنند.
براساس این گزارش در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات(ASR)، درصد کارایی کانال ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانالها (AHT) مربوط به ۲۴ ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده میشود، که این اطلاعات هر ۱۵ دقیقه یکبار نیز بهروزرسانی میشود.
همچنین در بخش شبکه بینالملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات(ASR) و متوسط زمان مکالمات(ACT) صادره بینالملل، در ۲۴ ساعت روز گذشته نمایش داده میشود.
این اطلاعات به تفکیک شبکههای ثابت استانی بر روی نقشه ایران، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.