هیچ منعی در اواخر دوره چهار برای برگزاری مناقصه و مزایده توسط شهرداری‌ها وجود ندارد

هیچ منعی در اواخر دوره چهار برای برگزاری مناقصه و مزایده توسط شهرداری‌ها وجود ندارد مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به احتمال زیاد ۱۲ شهریورماه زمان آغاز به‌کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باشد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم‌عزیزی ‌اظهار‌کرد: طبق قانون جدید مجلس‌شورای‌اسلامی آغاز به‌کار شورای شهر و […]

هیچ منعی در اواخر دوره چهار برای برگزاری مناقصه و مزایده توسط شهرداری‌ها وجود ندارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به احتمال زیاد ۱۲ شهریورماه زمان آغاز به‌کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم‌عزیزی ‌اظهار‌کرد: طبق قانون جدید مجلس‌شورای‌اسلامی آغاز به‌کار شورای شهر و روستای ۱۴ مردادماه بوده که این قانون هنوز توسط شورای نگهبان تأیید نشده است.

وی با بیان این‌که قانون مجلس‌شورای‌اسلامی در شورای نگهبان مسکوت مانده است، عنوان‌کرد: با این شرایط به احتمال زیاد زمان آغاز به‌کار شورای شهر و روستای جدید ۱۲ شهریورماه است.

عزیزی با تأکید بر این‌که هیچ منعی در اواخر دوره چهارم برای برگزاری مناقصه و مزایده توسط شهرداری‌ها وجود ندارد ابراز‌کرد: طبق قانون در صورت هماهنگی با دفتر امور شهری و سازمان بازرسی تا روز آخر امکان برگزاری هرگونه مناقصه توسط شهرداری‌ها وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری ‌و شوراهای استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد ادامه‌داد: انتظار می‌رود اعضای جدید شوراهای شهر و روستای این استان بدون نگاه‌های سیاسی و سیاست‌زدگی تنها به فکر توسعه شهر و کمک به عمران شهری باشند.

عزیزی با تأکید بر این‌که شهرداران باید از مسایل سیاسی، طایفه‌ای و حاشیه‌ای دوری کنند، گفت: شهرداران باید به فکر درآمد پایدار باشند تا از این طریق مشکلات موجود رفع شود.

 

وی ابراز‌کرد: کهگیلویه‌و بویراحمد دارای ۱۷ شهر است که شهر یاسوج با بیش از ۱۰۰ هزار نفر، پرجمعیت‌‌ترین شهر استان بوده و پس از آن شهرهای دهدشت و دوگنبدان بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.