صرفه‌‌جویی ۵۵۰ میلیارد ریالی در مناقصه بازار بزرگ بیهق

صرفه‌‌جویی ۵۵۰ میلیارد ریالی در مناقصه بازار بزرگ بیهق سیدعلی کوشکی در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و با تلاش کارشناسان حقوقی شهرداری سبزوار ۴۶۰ میلیارد ریال اموال شهرداری با صدور دو رأی برگردانده شد. وی افزود: همچنین با هدف ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های اداری، سازمان‌های «تاکسیرانی» و «اتوبوسرانی» […]

صرفه‌‌جویی ۵۵۰ میلیارد ریالی در مناقصه بازار بزرگ بیهق

سیدعلی کوشکی در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و با تلاش کارشناسان حقوقی شهرداری سبزوار ۴۶۰ میلیارد ریال اموال شهرداری با صدور دو رأی برگردانده شد.

وی افزود: همچنین با هدف ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های اداری، سازمان‌های «تاکسیرانی» و «اتوبوسرانی» در سازمان «مدیریت حمل‌و نقل و بار مسافر» و سازمان‌های «خدمات موتوری» و «بهسازی‌و نوسازی» در سازمان «عمران و بازآفرینی فضاهای شهری» ادغام شدند.

کوشکی گفت: در برگزاری مناقصه اجرای بلوک ۵ امیریه (بازار بزرگ بیهق) توسط شهرداری نیز ۱۵۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی صورت گرفت.

وی افزود: به منظور کاهش هزینه‌ها، سازمان‌های وابسته به شهرداری که پیش از این در املاک استیجاری مستقر بودند به املاک شهرداری منتقل شده و سازمان آرامستان نیز در بهشت رضوان واقع در ۷ کیلومتری این شهر مستقر شد.

 

وی واگذاری اتوبوس‌‌ها به بخش خصوصی، ایجاد بازارچه‌های داخلی با حمایت از تولیدات ایرانی و راه‌اندازی دو گلخانه گل ‌و گیاه برای توسعه فضای سبز شهری را از دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شهر سبزوار دانست.