ضریب فعالیت محلی در مناقصات برای پیمانکاران در فارس محاسبه شود

رییس انجمن مدیران صنایع فارس ضریب فعالیت محلی در مناقصات برای پیمانکاران در فارس محاسبه شود  رییس انجمن مدیران صنایع فارس گفت: ضریب فعالیت محلی پیمانکاران برای حضور در مناقصه و مزایده‌ها باید مدنظر قرارداده شود. به گزارش مهر، محمدصادق‌حمیدیان در مجمع عمومی انجمن صنایع فارس تأکیدکرد: عدم توجه به تولید در استان فارس یکی […]

رییس انجمن مدیران صنایع فارس

ضریب فعالیت محلی در مناقصات برای پیمانکاران در فارس محاسبه شود

 رییس انجمن مدیران صنایع فارس گفت: ضریب فعالیت محلی پیمانکاران برای حضور در مناقصه و مزایده‌ها باید مدنظر قرارداده شود.

به گزارش مهر، محمدصادق‌حمیدیان در مجمع عمومی انجمن صنایع فارس تأکیدکرد: عدم توجه به تولید در استان فارس یکی گلایه‌های بخش خصوصی است تا جایی که پیمانکاران دیگر استان‌ها در فارس فعالیت می‌کنند.

وی ادامه‌داد: عدم توجه به ضریب فعالیت محلی در استان فارس باعث بروز مشکلات است زیرا فعالیت پیمانکاران فارسی در استان‌های دیگر به دلیل توجه مسؤولین آن استان‌ها به ضریب فعالیت محلی با مشکل مواجه می‌شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی شیراز افزود: شرکت‌هایی در فارس فعالیت می‌کنند که پرداختی‌های خود مانند عوارض و مالیات را در استان‌های دیگر انجام می‌دهند و پولی به فارس نمی‌رسد.

حمیدیان ادامه‌داد: عدم توجه به تولیدات داخل استان نیز مشکل دیگر است که برخی از دستگاه‌ها خریدهای اولیه خود را از تولیدات دیگر استان‌ها انجام می‌دهند.

وی یادآورشد: در آستانه تغییرات و ایجاد رویکرد جدید در دولت و به‌طور حتم در اقتصاد هستیم که در این راستا باید بیش از گذشته به تولید توجه داشت.

 

نایب رییس اتاق بازرگانی شیراز گفت: تولید باید در هر حالتی اولویت در کشور باشد و به خصوص در استان فارس باید این مهم مدنظر باشد.