مناقصه ۵۰ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب برگزار می‌شود

در اولین فرصت مناقصه ۵۰ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب برگزار می‌شود عملیات ساخت ۷۵ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه‌ـ میاندوآب آغاز شد. وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر خود به استان کردستان از کریدور بزرگراه غرب کشور بازدید کرد و طی آن عملیات ساخت ۷۵ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه‌ـ میاندوآب آغاز شد. به […]

در اولین فرصت

مناقصه ۵۰ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب برگزار می‌شود

عملیات ساخت ۷۵ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه‌ـ میاندوآب آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر خود به استان کردستان از کریدور بزرگراه غرب کشور بازدید کرد و طی آن عملیات ساخت ۷۵ کیلومتر از بزرگراه کرمانشاه‌ـ میاندوآب آغاز شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضاکدخدازاده، معاون ساخت و توسعه راه‌ها در این بازدید اظهارکرد: این کریدور از مرز بازرگان شروع شده و به بندر امام ختم می‌شود.

وی افزود: طول پروژه یک هزار و ۴۸۲ کیلومتر بوده که از ۵ استان آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، و خوزستان عبور می‌کند.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها عنوان کرد: ۸۳۰ کیلومتر از این پروژه در حال انجام است که ۳۱۶ کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد.

وی ادامه‌داد: ۲۱۷ کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده و ۷۴ کیلومتر آن هم در حال ساخت است؛ همچنین امروز عملیات ساخت ۷۵ کیلومتر دیگر آن آغاز می‌شود.

کدخدازاده افزود: برای ۵۰ کیلومتر دیگر از این بزرگراه امکانات و شرایط مهیا شده است که در اولین فرصت مناقصه آن برگزار و به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی اعلام‌کرد: برای ساخت ۷۵ کیلومتر این پروژه که امروز آغاز می‌شود ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورتی که طی ۳ سال آینده به بهره‌برداری برسد به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

معاون ساخت و توسعه راه‌ها ابراز امیدواری کرد: هرچه سریعتر بتوان این پروژه را به مرحله بهره‌برداری رساند.