هک HBO برای سرقت داستان GOT!

هک HBO برای سرقت داستان GOT! هکر‌ها با نفوذ به شبکه رایانه‌ای شبکه تلویزیونی HBO موفق به سرقت بخشی از اطلاعات و قسمت‌هایی از سریال بازی تاج و تختGame Of Thrones)که به اختصار GOT نامیده می‌شود) شدند. به گزارش فارس به نقل از اینترتینمنت ویکلی، حجم اطلاعات سرقت شده توسط هکر‌ها بسیار زیاد بوده و […]

هک HBO برای سرقت داستان GOT!

هکر‌ها با نفوذ به شبکه رایانه‌ای شبکه تلویزیونی HBO موفق به سرقت بخشی از اطلاعات و قسمت‌هایی از سریال بازی تاج و تختGame Of Thrones)که به اختصار GOT نامیده می‌شود) شدند.

به گزارش فارس به نقل از اینترتینمنت ویکلی، حجم اطلاعات سرقت شده توسط هکر‌ها بسیار زیاد بوده و به ۱٫۵ ترابایت می‌رسد. در میان داده‌های سرقت شده بخش‌هایی از قسمت‌های آتی این سریال هم وجود دارد و هکر‌ها وعده داده‌اند که اطلاعات مسروقه را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

هکر‌ها در بیانیه‌ای که در این مورد منتشر کرده‌اند اقدام خود را بزرگ‌ترین نشت اطلاعات به فضای سایبری توصیف کرده‌اند و اظهارامیدواری کرده‌اند که کاربران از بارگذاری و مشاهده مطالب و اطلاعاتی که آنها سرقت کرده‌اند، لذت ببرند.

HBO بدون رد یا تأیید اطلاعات منتشر شده توسط هکر‌ها اعلام کرده که با همکاری یک گروه فنی در حال ارزیابی و بررسی موضوع است. این شرکت حفاظت از داده‌ها را اولویت اصلی HBO دانسته و تصریح کرده که در این زمینه کاملاًجدی است.

 

پیش از این شرکت سونی هم شاهد هک شدن ده‌ها ترابایت از اطلاعات و برنامه‌های خود و حتی تعدادی از فیلم‌های سینمایی تولیدی بود که رسوایی بزرگی برای آن به بار آورد.