ابتکار جدید فیس‌بوک به جای استفاده از کلمات عبور

  فیس‌بوک به توسعه‌دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به‌کاربران و تعامل با آن‌ها استفاده کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد. به گزارش فارس به نقل از پی‌سی ورلد، ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی […]

 

فیس‌بوک به توسعه‌دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به‌کاربران و تعامل با آن‌ها استفاده کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی ورلد، ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن می‌کند. این صفحات به جای پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات لاگین در فیس‌بوک را دریافت می‌کنند.

روش یاد شده برای استفاده کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس‌بوک استفاده می‌کنند، مطلوب‌تر است و می‌توان آن را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تأیید هویت که از طریق پیام ارسال می‌شوند را هم ممکن کند.

 

شرکت پخش موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تأیید هویت کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه ۵۰۰ هزار کاربر از آن بر روی گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند. همچنین این قابلیت بر روی ۴۵۰ هزار برنامه همراه متصل به فیس‌بوک آزمایش شده است.