مدیرعامل شرکت پست خبر داد:افزایش ۲٫۵ برابری درآمد شرکت پست در سال ۹۴

  حسین مهری از افزایش ۲٫۵ برابری درآمد این شرکت در سال ۹۴ خبر داد و افزود: اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقای کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می‌شود. به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پست در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که هم اکنون با حضور مدیران استانی شرکت […]

 

حسین مهری از افزایش ۲٫۵ برابری درآمد این شرکت در سال ۹۴ خبر داد و افزود: اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقای کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پست در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که هم اکنون با حضور مدیران استانی شرکت پست، درحال برگزاری است، با تأکید بر بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از همه امکانات شرکت پست گفت: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه‌ها مقاوم باشد؛ باید از مهم‌ترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره‌گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم، عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: باید به درآمد ۱۱۲۰۰ میلیارد ریالی برسیم که در اسفند ماه سال گذشته این موضوع به استان‌ها ابلاغ شد و همچنین ترافیک ۹۰۸ میلیون نیز به تفکیک به استان‌ها ابلاغ شد که اگر رشد سال ۹۳ را تکرار کنیم، انشاا… به این ارقام می‌رسیم.

مهری ادامه داد: در سال ۹۳ استراتژی ما، اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال ۹۴ جراحی‌ها تثبیت شد و سال ۹۵ انشاا… سال تحول شبکه پستی خواهد بود.

وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تأکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیش‌تر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم.

وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.

مدیرعامل شرکت پست به درآمد ۳۳۰ میلیارد تومانی پست در پایان سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: در پایان سال ۹۴ این رقم به ۷۵۵ میلیارد تومان رسید یعنی بیش از ۲٫۵ برابر رشد درآمدی داشته‌ایم.

وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.

مهری بر ارایه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تأکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه‌جویی، بهره‌وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست، بسیار حایز اهمیت است.

رییس هیأت مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تأکید کرد و ادامه داد: جهت گیری‌های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.

 

مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کد پستی اصلی‌‌ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام‌سازی اطلاعات انجام شود تا به‌طور کامل بتوان به کد پستی‌های ارایه شده اعتماد کرد.