مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب:تولید نفت مناطق نفتخیز جنوب امسال افزایش می‌یابد

    بیژن عالی‌پور با بیان این که میزان کاهش تولید تکلیفی نفت در این شرکت نسبت به سال گذشته کم‌تر می‌شود، از برنامه‌ریزی برای تولید حداکثری نفت در سال جدید خبر داد. به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به محقق شدن برنامه‌های تولید تکلیفی این شرکت در سال ٩٤ […]

 

  بیژن عالی‌پور با بیان این که میزان کاهش تولید تکلیفی نفت در این شرکت نسبت به سال گذشته کم‌تر می‌شود، از برنامه‌ریزی برای تولید حداکثری نفت در سال جدید خبر داد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به محقق شدن برنامه‌های تولید تکلیفی این شرکت در سال ٩٤ تصریح کرد: به محض ابلاغ افزایش تولید از سوی شرکت ملی نفت ایران، تولیدمان را بالا خواهیم برد.

وی با بیان این که برنامه‌های تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پارسال محقق شد، افزود: براساس برنامه‌هایی که مدیریت برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت در اختیار ما قرار می‌دهد کاهش تولید تکلیفی خود را امسال کم می‌کنیم تا به حداکثر تولید برسیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پروژه‌هایی که ارتباط مستقیمی با تولید، افزایش تولید و کیفیت و ظرفیت‌سازی را دارند در اولویت بهره‌برداری این شرکت تا پایان سال ٩٥ اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی واحدهای نمکزدایی رگ سفید ١ و گچساران ٣ در اولویت کاری این شرکت قرار دارد ضمن این که طرح آماک هم تا پایان بهار راه‌اندازی نهایی خواهد شد.

براساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب با تولید روزانه بیش از دو میلیون و ٧٥٠ هزار بشکه نفت خام، بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت خام کشور است و براساس برنامه‌های تکلیفی، تولید نفت خام در این شرکت تا پایان خرداد ماه امسال، به سه میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

 

به گفته عالی‌پور، آخرین رکوردگیری‌های تولید نفت خام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نشان داد این شرکت توان لازم را برای بازگشت به تولید عادی دارد و به همین دلیل، فعالیت‌های لازم را برای افزایش تولید در دستور کار قرارداده است.