ساخت ۵۰ کیلومتر راه به مناقصه گذاشته شده است

مدیر ساخت ‌و توسعه راه‌های خراسان‌جنوبی ساخت ۵۰ کیلومتر راه به مناقصه گذاشته شده است مدیر ساخت‌ و توسعه راه‌های اداره کل راه‌ و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از مجموع ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار ۸۱۲ روستا دارای راه آسفالته است، گفت: همچنین ۱۰۶ روستا فاقد آسفالت است. به گزارش تسنیم، رضا رجبی اظهار […]

مدیر ساخت ‌و توسعه راه‌های خراسان‌جنوبی

ساخت ۵۰ کیلومتر راه به مناقصه گذاشته شده است

مدیر ساخت‌ و توسعه راه‌های اداره کل راه‌ و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از مجموع ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار ۸۱۲ روستا دارای راه آسفالته است، گفت: همچنین ۱۰۶ روستا فاقد آسفالت است.

به گزارش تسنیم، رضا رجبی اظهار کرد: در استان خراسان‌جنوبی ۸۰ پروژه فعال با ۸۰ پیمانکار وجود دارد که ۴۵۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده با راه و شهرسازی داریم و برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان این‌که مجموع مطالبات پیمانکاران از راه‌های روستایی، فرعی ‌و اصلی ۱۴۵ میلیارد تومان است، افزود: از مجموع ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار ۸۱۲ روستا دارای راه آسفالته است و ۱۰۶ روستا فاقد آسفالت است.

مدیر ساخت ‌و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در مجموع ۵۰۰ کیلومتر راه باید ساخته شود تا ۱۰۶ روستای فاقد آسفالت از این امکانات بهره‌مند شوند، تصریح‌ کرد: در هفته دولت ۸۴ کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شود.

وی با بیان این‌که ۹۶ درصد جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان از راه آسفالته برخوردار هستند، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر از ۱۰۶ روستای فاقد راه آسفالته ۵ روستا در دست اجرا است.

مدیر ساخت‌و توسعه راه‌های اداره کل راه ‌و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که سال گذشته در محور نهبندان به زابل ۲۸ کیلومتر از راه‌های فرعی به اصلی تبدیل شده است، یادآور شد: امسال نیز ۱۲ کیلومتر از این محور به راه اصلی تبدیل خواهد شد.

رجبی با بیان این‌که در محور سربیشه به درح نیز سال گذشته ۴ کیلومتر راه فرعی تبدیل به راه اصلی شده است، اظهارکرد: امسال نیز ۷ کیلومتر از محور درح به ماهیرود به راه اصلی تبدیل می‌شود.

وی با بیان این‌که در محور بیرجند به نهبندان ۳ پیمانکار در حال فعالیت هستند، افزود: از سمت مود نیز ۵ کیلومتر راه آماده به آسفالت داریم و همچنین از کیلومتر ۳۵ مود تا انتهای حوزه سربیشه نیز ۵۰ کیلومتر راه به مناقصه گذاشته شده است.

۰۰