۲۲۰۷ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران- خرید اقلام

 فراخوان عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد در خصوص خرید اقلام مواد غذایی و طبخ و توزیع غذا، اقدام به شناسایی پیمانکاران و شرکتهای صلاحیت دار در این زمینه بنماید. لذا از کلیه شرکت‌ها و پیمانکاران واجد شرایط دعوت می‌گردد مدارک ذیل را جهت ارزیابی و تایید صلاحیت از […]

 فراخوان عمومی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در نظر دارد در خصوص خرید اقلام مواد غذایی و طبخ و توزیع غذا، اقدام به شناسایی پیمانکاران و شرکتهای صلاحیت دار در این زمینه بنماید.

لذا از کلیه شرکت‌ها و پیمانکاران واجد شرایط دعوت می‌گردد مدارک ذیل را جهت ارزیابی و تایید صلاحیت از روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۵/۱۳۹۶ لغایت سه‌شنبه ۳۱/۵/۱۳۹۶ به اداره امورقراردادهای این دانشگاه واقع در: بلوارکشاورز- نبش خیابان قدس-سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران  طبقه دوم  اتاق ۲۰۵ تحویل نمایند.

مدارک لازم:

۱- مدارک مربوط به ثبت شركت، اساسنامه، روزنامه‌رسمي و آخرين تغييرات در روزنامه رسمي، آدرس،

۲-مدارک مربوط به تعيين صلاحيت از سوي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی كه داراي اعتبار باشد

۳-تجربه پيمانكار(چهار نمونه قرارداد خرید اقلام مواد غذایی و طبخ و توزیع غذا، (کپی قراردادها باید شامل کلیه صفحات و دارای مبلغ کل سالانه، تاریخ و شماره باشد).

۴-حسن سابقه دركارهاي قبلي(پنج نمونه استعلام حسن انجام کار از کارفرمایان واحدهای تابعه دانشگاه و سه نمونه ارائه گواهی حسن انجام کار از کارفرمایان قبلی)

۵-توان مالي(ارائه آخرين برگ قطعي مالياتي و یا صورتحساب پرداختي به تامين اجتماعي که در آن مبلغ وصولی قید شده باشد).

۶-كفايت كاركنان كليدي(ارائه مدارک اعضای هیات مدیره، كارشناس مرتبط با  معيار بهداشتي و كارشناس تغذيه در هيات مديره یا خارج از هیات مدیره، حسابدار و كواهينامه هاي آموزشي پرسنل كليدي مدارک شامل مدارک تحصیلی، قرارداد کاری با شرکت، لیست بیمه افراد مذکور).

۷- بومی بودن شرکت(در صورتی که آدرس قانونی شرکت مستند براساسنامه یا روزنامه رسمی در استان تهران باشد).

۸- ارائه دستورالعمل‌های مربوط به بهداشت محیط، بهداشت مواد اولیه، نیروی انسانی و نگهداری تجهیزات.

 

مديريت نظارت و توسعه امور عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي‌درماني تهران