همکاری پارک علم و فناوری و شهرک‌های صنعتی قم سبب تقویت واحدهای دانش‌بنیان می‌شود

همکاری پارک علم و فناوری و شهرک‌های صنعتی قم سبب تقویت واحدهای دانش‌بنیان می‌شود مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم و رییس پارک علم و فناوری استان بر ضرورت تعامل و همکاری بیش‌تر در راستای تقویت واحدهای صنعتی دانش‌بنیان تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در دیدار […]

همکاری پارک علم و فناوری و شهرک‌های صنعتی قم سبب تقویت واحدهای دانش‌بنیان می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم و رییس پارک علم و فناوری استان بر ضرورت تعامل و همکاری بیش‌تر در راستای تقویت واحدهای صنعتی دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در دیدار رییس پارک علم و فناوری قم که در آستانه روز بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک انجام شد، اظهارداشت: پارک علم و فناوری در استان قم توانسته است در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی و از سوی دیگر برقراری تعامل سازنده بین مراکز علمی و صنعتی نقشی مهم ایفا کند.

وی تقویت همکاری‌های بدنه کارشناسی شرکت شهرک‌های صنعتی با پارک را خواستار شد و گفت: پتانسیل‌های علمی و تحقیقاتی متخصصان جوان قمی می‌تواند برای برون‌رفت واحدهای تولیدی از مشکلات و نواقص امر تولید و حتی ورود واحدهای صنعتی و تولیدی به تجاری‌سازی محصولات جدید و مورد نیاز کشور راه‌گشا باشد.

طیبی‌نژاد ایجاد صندوق حمایت از ایده‌های جسورانه در شرکت شهرک‌های صنعتی را نیز در راستای تعامل و نزدیکی بیش‌تر این شرکت با فعالان فناور در استان را ارزیابی کرد و توضیح داد: این صندوق می‌تواند با ایجاد دفتر در پارک علم و فناوری نسبت به عملیاتی نمودن ایده‌های خلاقانه و مورد تأیید این پارک اقدام و در نهایت برای تجاری‌سازی‌های آن گام‌های مؤثر و عملی ‌بردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم همچنین حضور فعالانه پارک علم و فناوری در سطح شهرک‌های صنعتی به‌عنوان یکی از خاستگاه‌های اصلی در به‌کارگیری ایده‌های نو و خلاقانه را مورد تأکید قرارداد و بیان‌داشت: شهرک‌های صنعتی قم و به‌خصوص شهرک صنعتی IT قم ظرفیت حضور دفتر نمایندگی این پارک را دارد و می‌توان برای استقرار مراکز علمی و تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه به‌خصوص در حوزه علوم انسانی و اسلامی در این راستا برنامه‌ریزی اجرایی صورت داد.

 

حسین‌اخوان‌علوی، رییس پارک علم و فناوری استان قم نیز در این دیدار با استقبال از تقویت تعاملات سازنده با شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: خوشبختانه جوانان خلاق و متخصص قمی به‌خوبی توانسته‌اند نسبت به ارایه و فعال‌کردن ایده‌های خلاقانه و فناورانه خود اقدام کنند ولی این ما هستیم که باید زمینه همکاری و تعامل ایشان با مراکز صنعتی و تولید را برای تجاری‌سازی آنها فراهم کنیم.