تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ در ماه جاری معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران از تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ شبکه هوشمند کشوری (IN) به زودی خبر داد و گفت: موضوع همین ماه حل خواهد شد و دو کار انجام خواهیم داد. داودزارعیان در گفتوگو با فارس، از تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ شبکه هوشمند کشوری (IN) در ماه […]
تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ در ماه جاری
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران از تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ شبکه هوشمند کشوری (IN) به زودی خبر داد و گفت: موضوع همین ماه حل خواهد شد و دو کار انجام خواهیم داد.
داودزارعیان در گفتوگو با فارس، از تعیین تکلیف شمارههای ۹۰۹ شبکه هوشمند کشوری (IN) در ماه جاری خبر داد.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: مشکل حوزه IN آنلاین نبودن شارژینگ است که زیرساخت کارکردها را با تأخیر به مخابرات ارایه میدهد. این امر باعث ایجاد قبضهای نامتعارف برای برخی مردم شده و شکایت در این باره به مخابرات بسیار ارجاع میشود.
وی گفت: از این رو از شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی درخواست کردیم که شارژینگ IN را آنلاین کند در غیراینصورت فکری برای این کار شود.
زارعیان گفت: آقای عمیدیان به زیرساخت ابلاغ کرده که باید شارژینگ آنلاین را در دو بخش تلفن ثابت بینالملل و شبکه هوشمند کشوری در اختیار مخابرات قرار دهد، دوستان زیرساخت در حال آمادهسازی این امکان برای مخابرات هستند که دیگر با رویه فعلی مواجه نشویم.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: این موضوع در همین ماه حل خواهد شد و دو کار انجام خواهیم داد یا شارژینگ IN زیرساخت کشوری را آنلاین خواهیم کرد که مشکلی برای مشترکان پیش نیاید یا با توافق رگولاتوری و زیرساخت IN آنلاین کشوری را روی IN تهران که شارژینگ آنلاین دارد، برگردان میکنیم.
زارعیان تصریحکرد: برای تسریع شدن حل مشکل IN در نامهای به استانها دستور قطع سرویس را به جز تهران دادم زیرا نمیخواستیم کسب و کارها تعطیل شوند. تلاش شرکت مخابرات ایران به جای رسانهای کردن موضوع حل مشکل است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.