بانک گردشگری؛ هشتمین بانک برتر در زمینه شبکههای اجتماعی بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکههای اجتماعی میان بانکها و مؤسسات اعتباری کشور را کسب کرد. به گزارش مناقصهمزایده، بنابر اعلام بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط مؤسسه معتبر «بانکتاک» و وبسایت «بنکر» که فعالیت بانکهای ایرانی در شبکههای اجتماعی را پایش کرده و […]
بانک گردشگری؛ هشتمین بانک برتر در زمینه شبکههای اجتماعی
بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکههای اجتماعی میان بانکها و مؤسسات اعتباری کشور را کسب کرد.
به گزارش مناقصهمزایده، بنابر اعلام بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط مؤسسه معتبر «بانکتاک» و وبسایت «بنکر» که فعالیت بانکهای ایرانی در شبکههای اجتماعی را پایش کرده و هر ۳ ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارایه میدهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابلتوجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانستهاند جایگاهی مناسب در میان رسانههای اجتماعی بانکهای کشور به دست آورند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.