بانک گردشگری؛ هشتمین بانک‌ برتر در زمینه شبکه‌های اجتماعی

بانک گردشگری؛ هشتمین بانک‌ برتر در زمینه شبکه‌های اجتماعی بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه‌های اجتماعی میان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور را کسب کرد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط مؤسسه معتبر «بانکتاک» و وب‌سایت «بنکر» که فعالیت بانک‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را پایش کرده و […]

بانک گردشگری؛ هشتمین بانک‌ برتر در زمینه شبکه‌های اجتماعی

بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه‌های اجتماعی میان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور را کسب کرد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط مؤسسه معتبر «بانکتاک» و وب‌سایت «بنکر» که فعالیت بانک‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را پایش کرده و هر ۳ ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارایه می‌دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل‌توجه در تعداد فالوئر‌ها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته‌اند جایگاهی مناسب در میان رسانه‌های اجتماعی بانک‌های کشور به دست آورند.