ورود سازمان بازرسی بعد از برگزاری ۳ مناقصه برای ساخت المان میدان امام رضا‌(ع)

شهردار بجنورد مطرح‌ کرد ورود سازمان بازرسی بعد از برگزاری ۳ مناقصه برای ساخت المان میدان امام رضا‌(ع) شهردار بجنورد گفت: به دنبال واگذاری صدور پروانه‌های ساختمانی به بخش خصوصی هستیم که مزایای بسیاری برای مردم دارد. به گزارش مهر، کیوان دژهوت اظهار‌ کرد: برای این منظور ابتدا باید تکمیل بانک اطلاعاتی ممیزی به پایان […]

شهردار بجنورد مطرح‌ کرد

ورود سازمان بازرسی بعد از برگزاری ۳ مناقصه برای ساخت المان میدان امام رضا‌(ع)

شهردار بجنورد گفت: به دنبال واگذاری صدور پروانه‌های ساختمانی به بخش خصوصی هستیم که مزایای بسیاری برای مردم دارد.

به گزارش مهر، کیوان دژهوت اظهار‌ کرد: برای این منظور ابتدا باید تکمیل بانک اطلاعاتی ممیزی به پایان برسد و اقدامات آموزشی انجام شود تا این مهم تحقق یابد.

وی بابیان این‌که پس از اتمام ممیزی کار تطبیق انجام می‌شود، افزود: تطبیق اطلاعات در حال پیگیری است و تا دو الی سه ماه آینده انجام می‌شود.

شهردار بجنورد در ادامه گفت: دستمزد ۸۶۰ میلیون تومانی برای ساخت المان میدان امام رضا‌(ع) بجنورد در نظر گرفته‌شده بود.

دژهوت اظهار‌ کرد: پس از استعلام برای هزینه‌های ساخت این المان متوجه شدیم که فقط آهن‌آلات لازم حدود یک میلیارد تومان خرج دارد.

وی بابیان این‌که برای این المان هیچ نقشه سازه‌ای وجود نداشت، تصریح ‌کرد: ابتدا نقشه‌ها برای متخصصانی در بجنورد و مشهد ارسال شد و‌ این‌که آنان اعلام کردند سازه استاندارد نیست و باید ارتفاع آن کاهش یابد، از این رو تعویض نقشه هزینه چندمیلیاردی بر روی دوش شهرداری می‌گذاشت.

دژهوت با اشاره به برگزاری ۳ مناقصه برای المان میدان امام رضا(ع) عنوان ‌کرد: در مناقصات شرکت‌کننده‌ای نداشتیم و می‌توانستیم ترک تشریفات کنیم اما بازرسی وارد عمل شد و از ادامه روند جلوگیری کرد و در حال حاضر بلاتکلیف مانده است.

شهردار بجنورد همچنین با اشاره به تلاش‌های بسیار برای حجمی نشدن قراردادهای کارکنان گفت: این اتفاق، تلخ‌‌ترین خاطره من در طول ۱۳ ماه گذشته بوده است.

دژهوت تصریح ‌کرد: در حال حاضر قراردادهای کارکنان شرکتی شهرداری لغو و شهرداری نمی‌تواند کارگر شرکتی داشته باشد.

وی بیان‌ کرد: با توجه به اتفاقات رخ‌ داده شهرداری برای به‌کارگیری کارکنان خود و پرداخت حقوق و مزایای آنان منع قانونی داشت.

شهردار بجنورد اضافه ‌کرد: برای رفع مشکلات کارگران این اقدام را انجام دادیم و سپس برخی از اعضای شورا به نهادهای نظارتی شکایت کردند که قانون زیر پا گذاشته ‌شده است.

 

دژهوت افزود: این اعضا وقتی فهمیدند این اقدام نتیجه مثبتی داشت با رسانه‌های مختلف مصاحبه کردند و خود را در این اقدام شریک کردند.