مناطق جدید از رجایی‌شهر زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفتند

مناطق جدید از رجایی‌شهر زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفتند با اتمام عملیات لوله‌گذاری با هدف انتقال آب از تصفیه‌خانه آب شماره (۲) به مخزن ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی رجایی‌شهر به طول ۱۱۲۰ متر و با هزینه ۱۲۹میلیون تومان مناطق جدید دیگری زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفتند. به گزارش مناقصه‌مزایده، داود صادقی مدیر […]

مناطق جدید از رجایی‌شهر زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفتند

با اتمام عملیات لوله‌گذاری با هدف انتقال آب از تصفیه‌خانه آب شماره (۲) به مخزن ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی رجایی‌شهر به طول ۱۱۲۰ متر و با هزینه ۱۲۹میلیون تومان مناطق جدید دیگری زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفتند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، داود صادقی مدیر دفتر اجرای طرح‌های انتقال و توزیع آب آبفای البرز با بیان این خبر اظهار داشت: این عملیات به منظور انتقال آب از تصفیه‌خانه آب مذکور در رجایی‌شهر به این مخزن در خیابان شهرداری رجایی شهر با قطر ۴۰۰ میلی‌متر اجرا شده است و مناطقی همچون: شرق حیدرآباد، خیابان داریوش و غرب بلوار ۳ باندی رجایی شهر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: پیش از این حدود ۶ ماه قبل با تلاش نیروهای آبرسانی آبفای رجایی‌شهر، با انتقال ۳ حلقه چاه به این مخزن بهره‌برداری از آن آغاز شده بود و هم اکنون با آب تصفیه شده اختلاط‌یافته و علاوه بر افزایش کمی آب، کیفیت آب توزیعی در مناطق یاد شده نیز ارتقا یافته است.