تدوین آیین‌‌نامه‌ ارایه خدمات حضوری و غیرحضوری دولت

مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد تدوین آیین‌‌نامه‌ ارایه خدمات حضوری و غیرحضوری دولت مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای تکلیف برنامه ششم آیین‌‌نامه‌ای تدوین شده که سازمان‌ها را مکلف می‌کند خدمات را به صورت الکترونیکی یا از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان ارایه دهند. حسین‌مهری در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: برنامه ششم […]

مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد

تدوین آیین‌‌نامه‌ ارایه خدمات حضوری و غیرحضوری دولت

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای تکلیف برنامه ششم آیین‌‌نامه‌ای تدوین شده که سازمان‌ها را مکلف می‌کند خدمات را به صورت الکترونیکی یا از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان ارایه دهند.

حسین‌مهری در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: برنامه ششم توسعه ارایه خدمات دولتی به مردم را به صورت غیرحضوری یا از طریق دفاتر ارایه خدمات تکلیف کرده است.

وی گفت: برای اجرایی شدن این تکلیف اخیراً آیین‌‌نامه‌ای در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین شده که سازمان‌ها را مکلف می‌کند خدمات خود را به صورت الکترونیکی یا از طریق دفاتر پستی یا از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارایه‌دهند تا مردم به خدمات دولت دسترسی داشته باشند.

وی ادامه‌داد: همچنین در حال ساماندهی دفاتر ICT روستایی برای اضافه شدن به شبکه ارایه خدمات دولتی هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: این آیین‌نامه برای شرکت ملی پست ارسال شده تا نظرات ما نیز بر آن اضافه شود و در نهایت برای تصویب به هیأت دولت ارسال خواهد شد.

مهری گفت: با جهت‌گیری خدمات به سمت الکترونیکی شدن کسب و کارهای حضوری ارایه خدمات از جمله دفاتر پیشخوان دولت با تهدید روبه‌رو است که باید کمک کنیم که این دفاتر بیش از این آسیب نبینند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت یکی از بازوهای توانمند شرکت ملی پست در ارایه خدمات هستند که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری سنگینی در آنها انجام داده و اشتغال‌ زیادی را ایجاد کرده‌اند.