بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل طراحی می‌شود

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل طراحی می‌شود معاون رگولاتوری از طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل برای کاهش هزینه‌های مشترکان خبر داد و گفت: این طرح فعلاً در مرحله پیشنهاد است. صادق‌عباسی‌شاهکوه در گفت‌و‌گو با فارس، اظهارداشت: پیرو پیشنهادهای مطرح شده برای ارایه بسته‌های ترکیبی در حوزه موبایل، […]

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات

بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل طراحی می‌شود

معاون رگولاتوری از طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل برای کاهش هزینه‌های مشترکان خبر داد و گفت: این طرح فعلاً در مرحله پیشنهاد است.

صادق‌عباسی‌شاهکوه در گفت‌و‌گو با فارس، اظهارداشت: پیرو پیشنهادهای مطرح شده برای ارایه بسته‌های ترکیبی در حوزه موبایل، طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل در حال انجام است.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سؤال که آیا در این بسته‌ها تعرفه دیتا و تعرفه مکالمه کاهش می‌یابد، گفت: جهت‌گیری این بسته‌ها کاهش مجموع هزینه پرداختی توسط مشترکان است، اما تمرکز بر کاهش قیمت مکالمه است و در این مرحله کاهش قیمت دیتا مدنظر نیست.

 

وی یادآورشد: این طرح فعلاً در مرحله کارشناسی و پیشنهاد است و برای لازم‌الاجرا شدن باید در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شود.